Show je laatste aankopen #4

Hahaha geweldig

Op zolder laat ze hem!

~Quarantaine~ aankopen:
afbeelding
Het rode wijnglas x6, want die gaan er redelijk rap doorheen de laatste tijd

Met korting, wel weer zin in inspiratie voor nieuwe gerechten

Zodat ik in ieder geval voor mezelf weer naar mezelf ruik

Voor een vriendin, is al bezorgd. Ze dacht in eerste instantie dat het iets van haar werk was dus opende het al op de gemeenschappelijke gang :joy:

Voor mezelf, want blijkbaar is mei masturbatiemaand!

24 likes

Heb je een linkje van de bovenste foto? Ik wil zowel de broek als de schoenen :heart:

en @Monstertruck: Na jaren crèmes proberen was dit de eerste die mijn huid effectief goed deed. Ik heb rosacea en dus een gevoelige huid met een droog/trekkerig gevoel. Gebruikte ervoor weleda amandel en dat bracht al soelaas maar celestial is nu echt al jaren mijn beste vriendin. Hoop dat die voor jullie ook goed werkt !

1 like

Zo mooi! Hoe duur?

Ja, linkje van de broek: https://www.asos.com/nl/weekday/weekday-skinny-corduroy-broek-in-flessengroen/prd/12968811?ctaRef=my%20orders de meeste maten zijn wel uitverkocht zie ik. Schoenen staan helaas niet bij ‘Shop de look’ maar wellicht kun je ze vinden bij Weekday?

@NeverLeNkemise aah dit klinkt erg veelbelovend. Ik hoop het ook!

2 likes

Bijna verhuizen, dus mooie nieuwe spulletjes kopen voor in huis.

Dekbedovertrek.

2x dit setje glazen voor koffie e.d.

Kussentje voor op m’n nieuwe bank

Heerlijk rituals setje voor in m’n nieuwe badkamer:

Kleintje geurstokjes voor in het kleine toilet:

En nog meer badkamerdingetjes die wat saai zijn om hier te showen. Denk aan kledinghangers, een rekje voor m’n badproducten en een badmat.

14 likes

17,95!

@Max waar heb je die wijnglazen van?

https://www.bol.com/nl/p/leonardo-puccini-rode-wijnglas-0-75-l-6-stuks/9200000040253896/?s2a=
Nu even niet op voorraad, maar zal wel weer komen binnenkort. Ik had ze voor 25e. En heb al een set, ben er heel tevreden mee!

Weet niet of deze al besproken is maar aanrader én in de bonus deze week

AHI_43545239363437323939_1_LowRes_JPG

22 likes

Ik ben 1m80 en kan in de Tubble mijn benen strekken en dan hou ik nog ruimte over. Ik heb de Royale.

1 like

Tuinbanken voor op het balkon

62 likes

Haha wow ik dacht dat dit een hele fancy honden mand was eerst, en toen zag ik de prijs. Volgens mij heb jij een heel lief hondje maar 425 eu voor een honden mand :eek:

14 likes

Deze is heel mooi in het echt en zit ook heerlijk :heart_eyes: het is dat wij er geen ruimte meer he bben voor in huis haha

Het idee is dat je het glas afwast en hergebruikt, niet na eenmalig gebruik weggooit met de fles wijn :stuck_out_tongue:

(Haha sorry flauw maar moest een beetje lachen van ‘de laatste tijd’, alsof je nu in coronatijden in een rap tempo al je glazen kapot drinkt)

17 likes

Haha nou er zijn er de laatste weken toch al 3 gesneuveld. Of het materiaalmoeheid is, of dat ik ik gewoon te ruig afwas, geen idee. En dan blijven er 2 over en @Monstertruck dat is zeker met mijn afwasfrequentie veel te weinig

1 like

Thanks! Ik was al benieuwd, dan koop ik hem ook!

Afgelopen tijd wat prints gekocht om het huis wat persoonlijker te maken, vandaag deze van Nina Cosford:

:dancer:

35 likes