Nee het is een tuin bank! M’n hond is te decadent voor een mand die ligt liever in bed of op de bank in een hoop kussens
En @Clarity, welke kwantum hebben jullie de stoel gekocht? Ben al zover dat ik weet dat ‘ie niet meer op voorraad is in Amsterdam, Amstelveen en Zaandam…
Ik heb hem in Deventer gekocht, niet echt bij jou in de buurt dus helaas Hopelijk kan je hem nog vinden.
Whoops geinfluenced, maar wel de korting van Miljuschka gebruikt
Ah dat is voor mij uit de richting. Zo jammer dat ze geen voorraadinfo geven bij Kwantum. Maar wel cool dat jij ‘m hebt kunnen bemachtigen!
waar zijn deze van?!!
Wellicht Haarlem even bellen?
Bevalt de fohnborstel je nog steeds? Ben op zoek naar een goede automatische borstel om meer volume te krijgen
Ze hebben (volgens mij) alleen een algemeen telefoonnummer en daar geven ze geen voorraadinformatie
Oooh wat irritant zeg
Oh ik heb daar wel eens heen gebeld en dan kun je de cijfers van je postcode doorgeven & volgens mij verbind hij je dan de door met de winkel daar.
Ja, heel erg irritant
Ja klopt hoor. Heb ooit wel eens eerder gebeld en toen konden ze wel voorraad doorgeven. Maar als je nu belt wordt meteen al aangegeven dat ze geen informatie geven. Of gewoon toch proberen. Kan natuurlijk ook
Teleurstelling! Het t-shirt kwam halverwege mijn bovenbenen en voelt aan als alle 100% katoenen shirts die je nu ziet: valt niet mooi om het lichaam maar poft rond elke hobbel en bobbel.
Lief!! Nee dat zijn cheape Even&Odd sandalen van Zalando (29,95)
Sorry om hier binnen te vallen maar moest iemand me kunnen helpen met een Paypal probleem, lees even mijn berichtje in het Durf te vragen-topic.