Show je laatste aankopen #4

Oh nee wat jammer! Maar bedankt voor je review, dan weet ik dat ik deze kan overslaan

1 like

Laat je dit ding gewoon staan in je douche cabine/plek als je niet doucht en verschuif je hem als t ware door de badkamer? of kun je hem opvouwen oid? ik kan het nergens vinden bij de productomschrijving. Toch een fijn detail!

Ik ben toch wel een klein beetje beĂŻnvloed door het forum. Arket heeft toch echt wel hele mooie kleding.

12 likes

Ik vind nu dat iemand een haaienfoto moet maken met sandalen. :joy:

1 like

Aw wat lief, dankje! :heart_eyes: Wou dat ik ermee kon shinen buiten nu haha

1 like

Dit is het soort content waarom ik lid van FF ben. Dit had zo in de zomereditie van EG kunnen staan. #daretobeadifferent.

6 likes

Ik wou zeggen dat ik dan eerder voor shirts met viscose zou gaan, maar al m’n t-shirts zijn 100% katoen en er zit zoveel verschil in door de weving, dikte van draad etc. dus ik denk niet dat de samenstelling hierbij veel zegt?

Je hebt 100% gelijk en ik zou ook veel liever gewoon de winkel inlopen om overal aan te voelen maar in België is alles nog tot volgende week gesloten (en dan nog weet ik niet of ik het een goed idee vind om te winkelen). Feit is wel dat heel veel van de katoenen t-shirts dit seizoen van dat papierachtige materiaal is:
image
(Hoe het t-shirt vouwt naast de S en hoe de stof rond de arm en schouder “staat” creĂ«ert ontzettend veel volume en dat staat me niet mooi.)

Nee je kan 'm niet opvouwen! Dus verplaats 'm inderdaad.

Ja ben er echt super blij mee! Het is even oefenen en ik heb er ook echt spierpijn van gehad :joy: maar echt een goede aankoop geweest. Het is nog even zoeken ook naar de juiste producten (mousse enz)

1 like

Rob Geus haai :crazy_face:

Ik snap je! Ben ook van BelgiĂ« haha en ik denk dat ik de winkels ook maar even ga vermijden! Ik heb zelf al fijne tshirts gehad van oa Zara, & other stories en CKS heeft er denk ik ook fijne. Ik denk dat je ook best opdrukken vermijdt, of toch in mijn ervaring veroorzaken die soms ‘stroefheid’ waardoor het niet soepel valt. Maar het is idd megamoeilijk om dingen te kiezen als je de stof niet kunt voelen!

1 like

2 wat grotere planten (de musa is ~80cm en de alocasia ~70) voor in de woonkamer en een kleintje voor op mijn nachtkastje, nadat het plantje dat daar stond recentelijk de geest heeft gegeven.

8 likes

Ligt eraan, heeft ie blonde stekeltjes of een kek montuurtje?

Ik wilde al zo lang een kitchenaid
 en nu ben ik influenced door Wil met d’r Westwing korting. Maar, tadaaa: deze beauty komt mijn kant op.

29 likes

Thanks!! Alle tips om leven te blazen in dun futloos haar zijn welkom! :pray:t3:

Prachtig!

1 like

Was vergeten hoe blij je kan worden van nieuwe kleding

Allebei van Mango en in de sale :slight_smile:

27 likes

Die is heel mooi. Heb hem zelf ook precies deze :heart_eyes:

1 like

Wilde het liefst een mooie tas kopen, maar moest toch even twee saaie belangrijkere aankopen doen :cry:

30 likes