Show je laatste aankopen #4

Maar Beverwijk is wel weer in het positieve aan het veranderen.
In de jaren 90 verdween bijna alles en dat is voor een tiener of begin 20 echt niet meer leuk.

@KUBUS maar jij wel blij als nieuw verworven zeiker? :joy:

1 like

Waar model is dit? En wat is de prijs als je dat wilt zeggen?

1 like

Was niet heel moeilijk te googlen

1 like

Aardbei represent

2 likes

Huts!

1 like

Leuk die jurk! Waar is die van?

1 like

Toch wel mooi dat het Slipknot shirt matcht met het jurkje. :sunglasses:

2 likes

Ohhh ja je kan tata niet missen natuurlijk!

Jaaa vind het prima wonen, loopafstand van de bree en lekker dichtbij het strand :raised_hands: maar wat je zegt t wordt steeds knapper was altijd wel een saaie stad

1 like

Ik heb het van bol.com. 65.07 euro. Het is deze https://www.bol.com/nl/p/-/9200000115214037?Referrer=ENTcli_order_confirmation2008093611&language=nl

1 like

Goede deal! Dank je wel ik ga hem ook bestellen.

1 like

Oh leuk, lekker dichtbij het centrum! Daar rondom heeft beverwijk nog zijn charme
Ik ben groot geworden in de flats bij het politiebureau, nu wonen mijn ouders ergens anders maar wel aan de rand.

Potten en een vaas

7 likes

Zo leuk om te lezen dat anderen dit ook hebben ! Hier ook wel verschil in kledingstukken, het is echt ‘werk’ (met onderscheid in gewone werkdag en belangrijke afspraken dag) of ‘thuis’ kleding

1 like

Ik zit al weken lang in een joggingsbroek met daarboven een blousje/iets anders nets, dus bij mij is het nu een combi haha

5 likes

Ja!

1 like

Ik kleed me ‘s ochtends nog net om in een andere pyjama. Love het quarantaineleven.

6 likes

Elke keer vanaf het moment dat ik thuiskom kleed ik me meteen om in een joggingsbroek en hoodie! Het is netjes of slonzig bij mij, no in between

8 likes

Ja deze is echt zo accurate haha :ok_hand: 100% waar

1 like

Ah shit… balen! Gebruik je nu een andere cover of helemaal niet meer?

Ooo geinig!
Het heeft wel leuke buurtjes idd maar ook wel zn minderen hehe

1 like