Je hebt me geïnfluenced, heb zojuist ook daar besteld
wel lekkere korting
Super leuk! Ik wil 'm ook 
Hij is wel open zoals een jurkje meestal is. Voor mij is hij wel vrij lang waardoor het toch iets “veiliger” is zegmaar.
Ik ben ook benieuwd naar Etsy. Maar zo geen idee hoe dat werkt als de verkoper in het buitenland zit ivm douane kosten etc
Ik heb best veel via Etsy gekocht, maar wel altijd binnen Europa en dan heb je geen gezeik. Als je op Etsy zoekt kun je ook instellen dat je alleen producten wil zien van verkopers binnen Europa en zelfs alleen binnen Nederland.
Dolce gusto mini me! Het werd eens tijd voor wat anders dan mijn oude senseo.
Iemand nog tips voor waar ik goedkoop cups kan krijgen?
Beter laat dan nooit, eindelijk besteld na ze een tijdje geleden in dit topic gezien te hebben.

Een groene voor kleur/donker, grijs voor witte was. 
Waar zijn deze van
?
Brabantia! Ik heb ze besteld via Bol.
Aanbiedingen van supermarkten ja! Ik vind dolce gusto eigen cups en starbucks wel lekker. Kruidvat heeft af en toe ook voordeelverpakkingen van dolce gusto.
Aldi heeft ze regelmatig in de aanbieding. Kruidvat ook!
Heel mooi! Is het goldplated of echt goud?
Oh daar heb ik nog nooit van gehoord joh. Ik heb gold plated sieraden waarvan het goud er al na 2 mnd afgesleten is, dus dat wil ik niet meer kopen. Dan is gold filled wel het proberen waard voordat ik voor echt goud ga. Heb je een linkje van de verkoper?
Ooh ik heb die gele en groene ook (de handdoeken en de theedoeken) en vind ze zó leuk, word er altijd helemaal blij van als ze in de keuken hangen