Er komt een heel raar net-niet slagje in ben met rollers best goed dus weet hoe het moet qua ‘preppen’… ga t van de week nog even op mn gemak proberen want het ligt vast aan mij, misschien dat de mousse nog niet droog genoeg was, krul niet lang genoeg op de tang gehouden, niet heet genoeg gezet of iets dergelijks. Heb het filmpje van Lottelovesbeauty gezien en haar haar is langer en dikker dus als het bij haar lukt moet het bij mij ook gaan
Ik heb lang maar dun haar en maak de lokken niet te breed. Geen mousse en dan komt er zeker krul in die ik erna uit kam tot slag.
Thnx ! En dan op 200 graden 20 seconden vasthouden ? Ga er even mee vogelen want het moet te doen zijn, denk dat mijn verwachtingen misschien niet helemaal realistisch waren haha (lees: binnen 10 min perfecte krullen bij een eerste poging)
210 doe ik en tot de lok heet voelt, als ie niet genoeg pakt nog een keer. Ik had een tutorial van Taylor frankel
Ik zet de hitte op de hoogste stand, en 13 seconden vasthouden. Heb lang en fijn haar.
Heel tof, waar heb je ze gekocht?
Zalando! Alleen hebben die grappenmakers nu de korting weer veranderd, ik had ze met 40% korting
Thnx. Ik ga even in de gaten houden of ze de korting weer omhoog gooien deze week.
Eindelijk een broek gevonden die mooi zit met mijn brede heupen en bovenbenen.
En 24 uur 24% korting op alle jurken bij Asos
Allemaal van zalando, jurk gina tricot, DE timberland sandalen en mango blouse. Thanks degenen die dit gepost hebben, ben geinfluenced door jullie ! Echt zo fijn als ik wat mooie itemsnodig heb of inspiratieloos ben, kijk ik altijd hier.
Ja hele mooie halslijn!
Mango outlet, ben benieuwd.
De bovenste twee mondkapjes. Ik wilde geen saaie en gelukkig maakt de nicht van mijn moeder deze kapjes.
Na weken twijfelen toch eindelijk besteld!
De top maar dan in een terracotta kleur
De broek (de top heb ik afgelopen weekend zelf nagemaakt)
Wauw, waar is de jumpsuit van?