Dankjewel! Ga hem voor mijn vriend bestellen.
Alvast vakantie geld aan het uitgeven huehuehue.
Niet verwacht dat ik ooit zoiets zou kopen. Badkamer meubel + wasbak en spiegel voor 214 euries bij karwei in de sale.
Plus een klusjes man via werkspot gevonden die hem komt ophangen. Nu nog een kraan en een sifon (ofzoiets) regelen
Mooi meubel! Gek he, dat die meubels zonder kraan worden verkocht. Ik vond dat ook zo raar toen wij dat dingen doen.
Thanks! Gewoon lekker basic. We hebben een oude badkamer dus dit is echt al een upgrade dan. (We wonen hier nu zes jaar en wat we nu hebben is echt een doorn in mijn oog) En ja, ik vind het ook echt heel gek dat het zonder kraan verkocht wordt. Dan moet je maar raden wat er op zit? Want de Karwei site geeft niet echt een suggestie. Was vanochtend even in de karwei voor wat schroeven die nodig waren, daar wel een kraan er op gezien. Dus morgen even terug fietsen daar heen. Even iemand vragen welke kraan er op zit en welke sifon. En met twee weken komt de klusjes man hem plaatsen!
Dit tuinsetje (niet mijn foto)
Zulke lace up schoenen heb ik voor het laatst gehad toen ik 10 was denk ik. Geen idee hoe dit in het echt gaat zijn. Hoop niet te trashy/goedkoop.
En omdat ik twijfelde…
Heb je een link van die broek?
Die lila rok
Waar is de tuinset van?
Vaak past een kraan met 30mm diameter.
Maar er is zoveel keus.
dat is wel een goeie om te weten! Ik ga zo richting de bouwmarkt en dan vraag ik even netjes of iemand mij kan helpen. Ben zo bang dat ik dan met een te kleine kraan thuis kom
(Heb ook nog een Sifon nodig, echt ik heb geen verstand van dit soort dingen.)
Snap wel dat de kraan er iet bij zit omdat dat echt een beetje afhangt van ja persoonlijke smaak/stijl badkamer.
Maar de sifon zat er bij ons dan weer wel bij
Huehuehue ik heb de kraan die er op zit kunnen kopen, was laatste en showmodel (naja care) voor 18€. Als ik de rest van de kranen zie is dat een koopje
Omdat de oude op is.
Vind een (2ehands) auto kopen altijd zo kut. Je betaalt veel geld voor iets waarvan je niet weet hoe lang je er mee doet
Ford fiesta? Heb er zelf ook een, ben er wel echt tevreden over!
Intratuin! Hij heeft nu korting! Dit is de link https://www.intratuin.nl/intratuin-4-zits-loungeset-kik-staal-antraciet.html
Ik houd van de vakantiegeld periode omdat er hier dan altijd zoveel te zien is!