Heel mooi!!!
Data is niet per se gewoner dan datums hoor. Datums is zelfs gebruikelijker
Ik vind dat wel lelijk klinken datums tumtums.
Doe mij maar data .
Taalverloedering
Zoooo mooi! Waar is deze van?
& other stories (ik twijfel alleen nog een beetje omdat hij wel heel kort is)
& other stories
Weekday
Met heel veel korting bij Kruidvat

De zonnebril En super goede korting idd! Waarom zie ik dit nu ook,nu wil ik hem ook.Alleen de zwarte is uitverkocht maar de bruine nog niet,hmmm.
Edit: nevermind,de bruine is ook uitverkocht.
Ja het is echt snel gegaan volgens mij. Gisteravond zag ik het en meteen besteld, en vanochtend was bijna alles weg. Hopelijk wordt het nog aangevuld!
^ 10 cm
Allemaal bij Irisborduurt. Ik ging voor het doosje en eindigde met alles bovenstaand.
en volgende DMC borduur garen via Gerries naai atelier (Moet nog steeds lachen om die naam) Nummers: 413, 645, 3345 , 3022, 164, 967, 948, 647, 831, 310, 3740, 3031, 3768, 3861, BLANC
Een mandoline voor het netjes snijden van groente
Deze had ik al maar dan 1l en vind hem superfijn! Dus nu de kleine ook besteld.
En een set kommen
En ook een zalando bestelling binnen gekregen deze week en alles gehouden
Super goeie Le Creuset deal weten te krijgen in de outlet. Niet mijn foto. 31cm braad/stoof pan:
en nog een standaard pannenset & koekenpan. Nu nog een paar weken wachten tot m’n keuken geplaatst is. Kan niet wachten!
Hoeveel kosten ze ongeveer in de outlet?
Geen idee in welk topic ik dit het beste kan plaatsen. Maar help!
Iemand een tip voor een goede betaalbare sportbh voor een grote cup en smalle taile? 70f.
En om het nog moeilijker te maken. Het zijn geen mooie nepborsten maar leeg gezogen uiers. Dus het moet echt goede support hebben
Shockabsorber is m’n livesaver
Nog nooit van gehoord. Ik ga het even Google.
Superbrastore heeft van alles en ze hebben 96 maten (cup D tm K), daar al eens gekeken?