Show je laatste aankopen #4

Nope kende ik ook niet. Ik leef niet onder een steen hoor hahaha. Maar kende beide toevallig niet. Ook dit ga ik even Google.

Ik ben fan van freya/Anita/panache.Heb dezelfde maat

3 likes

Wow, goede aanbieding zeg! Hopelijk komt het nog een keer online?!

Idd shokabsorber. Ik koop de mijne vaak in de aanbieding bij zal.ando

1 like

Dat verschilt enorm per pan. Dit is de grote 31cm versie. Die is normaal €329. Outlet prijs was €230 maar omdat deze kleur eruit gaat kreeg ik er nog eens 40% korting over. Was dus uiteindelijk €138 kwijt. Vond ik wel een goeie deal! Ze hebben naast het outlet deel vaak ook nog zo’n tafel met kleuren die eruit gaan. Nu was dat licht- en donkergroen en paars.

6 likes

Voor op m’n balkon :slight_smile: (was 25 € + 10 verzendkosten :ok_hand:)

30 likes

Ik vind de shockabsorber echt een harnas, mega knellend en strak. Wel stevig inderdaad. Ik heb nu deze en die houdt ook alles op z’n plek maar zit wel gewoon lekker:

1 like

Mooi! Waar zijn die kussens van?

1 like

https://www.jantienbaas.nl/producten/kussens/ (:

Haha ik dacht even huh ga je twee van die smartwatches om doen als je gaat trouwen?? Misschien handig voor dubbele timers ofzo dat je écht niks vergeet?? En doe je dan om elke pols een of twee om een pols? (Of een om je enkel kan natuurlijk ook)
Maar het kwartje is gevallen.

17 likes

Echt een fantastische besteding van mijn vakantiegeld maar wou ze toch graag zelf in bezit hebben zodat ik snel dingen kan opzoeken.

7 likes

Chill heb ze ook besteld!

Nieuw Nespresso apparaat + 100 cupjes

KOENIC-KWS-100

Airco + een of andere set om het raam af te sluiten

5 likes

Bijenkorf dingen voor in huis en biodermal met 50 procent korting

16 likes

Hoop dat jij meer geluk hebt! Ik heb deze een tijd geleden ook besteld maar het was drama. De boompjes waren heel klein (zeker niet zoals op de foto) en ook zeer zwak/ziek. Zijn heel snel doodgegaan :pensive:

1 like

Ah das balen. We gaan 't meemaken :woman_shrugging:

1 like

Haha @Floepsie ik zag ook zo’n vet mooie bruid voor me met een smartwatch om en een grote koptelefoon op voor me :rofl:

Supertoffe oorbellen wel! Nice dat je dat bij je trouwjurk draagt :blush:

1 like

Laatst (ik weet alleen echt niet meer hoe lang geleden want ik heb geen tijdsbesef meer door die crisis) postte iemand 2 vazen (of bloempotten? volgens mij vazen). Volgens mij gekocht bij een winkeltje in Rotterdam ofzo? Volgens mij stond er ook iets bij over dat het in de outlet/sale was (maar zelfs dat weet ik niet meer). Maar in ieder geval het was van een niet zo bekend merk en ze hadden echt hele leuke dingen. Nu kan ik alleen die post niet meer vinden en ik ben het merk ook vergeten.

Gaat er bij iemand een belletje rinkelen haha? Sorry voor de vage omschrijving, het enige dat ik nog weet is dat ik het wilde hebben.

Nee hoor, helemaal niet!

1 like

Nee joh vooral die koptelefoon is super handig als je geen zin meer hebt om naar mensen te luisteren (hoop dat ie wel noise cancelling is). Stel de ceremonie begint een beetje saai te worden, kan je ff een lekker deuntje opzetten of een luisterboek!

5 likes