Ja mijn bestelling komt zelfs in 3 delen? 2 al binnen en 1 met 1 item al 3 weken nog in behandeling
Geef je een update of de tshirt mooi valt? Die pieces tshirt was net-niet he, als ik me goed herinner?
Inderdaad! Heb ondertussen ook deze van H&M:
Die zit wel mooi maar schijnt heel erg door.
Wil je wel een update geven over die van Weekday maar ik denk dat 'ie ondertussen uitverkocht is!
Een lijstenmaker
ik blijf hier mar komen. maar omg. ik ging kijken op United Wardrobe of een shirtje al was verzonden. toen zag ik de Vans die ik nog wilde hebben, zo goed als nieuw. (Ik hou van Vans en wilde nog eens instap hebben inpv alleen maar met Veters. lijkt me ideaal voor de zomer)
(Foto van United Wardrobe)
Ja heb ‘m van de week binnen gekregen! Vind ‘m zelf heel mooi, ook qua stof. Valt bij mij goed naar maat, alleen de bovenkant is net iets ruim bij mij vanwege m’n kleine boezem M’n moeder gaat hem daar even iets voor me innemen.
Dankje hmmmmm, wel erg verleidelijk nu haha
De rok of jurk zodat ik een beetje feestelijk eruit zie op mijn quarantaine verjaardag en de camera is een alvast een vervroegd verjaardagscadeau van mijn ouders/mijn vriend/mezelf.
Waar zijn die piercings van?
[Broek hebben ze weer nu zie ik net!
Zo tof! Ik denk dat er momenteel veel bootjes enz. verkocht worden aangezien ik bij ons in de stad nog nooit zo veel mensen heb zien varen
Haha ja het lijkt wel alsof iedereen ineens vaart Maarja dat snap ik ook wel!
Nice
Wat super mooi!!
Zou ik mogen vragen waar deze vandaan komt? Ik heb voor ons nieuwe huis nog wat nieuwe verlichting nodig.