Show je laatste aankopen #4

Misschien moet ik m’n avatar maar updaten :wink: was me nog niet opgevallen overigens @Yzile

Nee sorry geen punten voor jou

38 likes

Vakantiegeld is binnen dus het feest kan beginnen :crazy_face: louis vuitton armbandje

16 likes

Een switch! Na lang twijfelen op bol gescoord voor de normale prijs gelukkig.

17 likes

Wow, thanks voor dit! Ik had hem vanochtend besteld bij de Media Markt maar daar is ie € 80 duurder, dus nu ook maar bij bol.com besteld!

1 like

Ja: https://www.monki.com/en_eur/clothing/trousers-shorts/product.stretch-straight-leg-trousers-beige.0886090002.html

alleen is ie wel uitverkocht nu.

Toevallig lees ik deze post ook met het geluid van een bladblazer op de ̶a̶c̶h̶t̶e̶r̶g̶r̶o̶n̶d̶ voorgrond

2 likes

Jurk van House of Holland

Wilde m al heel lang maar de prijs hield me tegen… nu van €200 voor €41 in de Zalando Lounge kon ik m niet laten liggen :grin:

4 likes

Dit gaat jou zo gelukkig maken!
Ik vond mijn vriend een beetje fancy dat hij perse een airco op de slaapkamer wilde, maar ben er nu zo blij mee, echt heerlijk. Als we weer meer geld hebben komt er ook een in de woonkamer.

1 like

Voor mijn vriend. Een sleutelhanger voor aan de sleutel van ons nieuwe huis met daarop de coordinaten van ons huis (ons dorp dus :grin:) en de eerste letter van z’n achternaam. Love Etsy!

18 likes

Weet niet of je hier aan hebt gedacht, maar als hij z’n sleutels kwijtraakt weet de persoon die ze vindt óók waar het huis staat…

62 likes

Hahah ja dat is het enige dat me altijd op de been houdt als ik mn sleutels kwijt ben, zolang ZE niet weten om welke fiets, auto, huis het gaat kunnen ze er niks mee.

1 like

Onder ‘vrijetijdsjurken’ :slight_smile:

1 like

Zeker aan gedacht! Het zijn ook de coordinaten van ons dorp zegmaar, niet van ons huis zelf. Misschien had ik dat er beter neer kunnen zetten, haha. Ik heb er inderdaad neer gezet, exacte plek van ons huis maar dat kon ik helemaal niet vinden. Zo handig ben ik hier nu ook weer niet in, haha. Zou zonde zijn, net een nieuw huis en wordt ie door een ongelukje/foutje leeggeroofd :sweat_smile:

13 likes

Bermuda onder het mom van ‘staat me waarschijnlijk totaal niet maar toch eens proberen’ en twee zomerjurken :blush:

3 likes

Ssssht zeg dat nou niet!

2 likes

Daar had ik nog niet aan gedacht! :scream: Zal het even doorgeven aan m’n doorman beneden. De komende weken geen bezoek in mn penthouse.

4 likes

Hahaha ohh dat verklaart een hoop! Ik dacht dat je inderdaad de coördinaten van je woning erop had gezet

1 like

De rood/paarse

3 likes

Omdat het altijd zo leuk staat die mom Jeans bij anderen. De laatste poging. Door mijn korte benen staat het vaak niet :joy:

11 likes