Haha wat gebeurt er op dat plaatje daaronder?
Foutje, was m’n nichtje
Haha ahh het was wel een schattige foto!
Zou deze net zo goed zijn als de vorige! Hoop het
Kan toch bijna niet dat het net zo goed werkt. Als dat ene ingrediënt dat juist verboden was eruit gehaald is.
Nu al liefde voor mn nieuwe grijze panterprint overtrek. En kwam mn lama deurstopper (die al een jaar bij de woonkamerdeur staat en me nog altijd blij maakt als ik hem zie) weer tegen in de afprijsbak dus heb er nog 1 gekocht voor bij de slaapkamerdeur
We zullen het zien
Oeh wel resultaat? Ik las bij een ander dat er weinig verschil te zien was met de nieuwe formule. Dit maakt mij toch weer benieuwd.
Ah edit zie nu pas de reactie erboven!
Jacqueline de yong!
Ik heb zojuist de okergele besteld
De gekleurde ga ik in m’n woonkamer gebruiken en de witte komt aan muur van m’n trap naar boven denk ik.
Yay! You will not regret it, zo lekker zacht
@lovewarrior Alternatief: https://www.glazenmagazijn.nl/winkel/pasabahce-timeless-25-5-cl-champagne-coupe-doos-12-stuks/
Die top snap ik niet zo… nou ja, niets mis met een grijze tanktop, maar gezien het merk vermoed ik dat het een klein fortuin gekost heeft. Was dat zo? En zo ja, waarom dan niet uitwijken naar de H&M? Oprechte vraag hoor, geen haat!
De kwaliteit is een stuk beter dan een topje van h&m. Deze kan ik over 4 jaar ook nog dragen. En je ziet er ook wel aan dat het geen h&m topje is als je het draagt (vind ik zelf)
Toch maar de armband gekocht van de set waarvan ik de ketting laatst had gekocht.
Ik koop eigenlijk bijna nooit kettingen, maar onderstaande kettingen kon ik niet laten liggen voor de helft van de prijs!
Het hartje
De onderste ketting