Show je laatste aankopen #4

Yay! You will not regret it, zo lekker zacht :smiling_face_with_three_hearts:

Weet iemand waar ik deze champagneglazen kan vinden?

4 likes

Ze worden bij Soho House gebruikt, maar op sohohome.com kan ik ze niet vinden.

1 like

@lovewarrior Alternatief: https://www.glazenmagazijn.nl/winkel/pasabahce-timeless-25-5-cl-champagne-coupe-doos-12-stuks/

Die top snap ik niet zo… nou ja, niets mis met een grijze tanktop, maar gezien het merk vermoed ik dat het een klein fortuin gekost heeft. Was dat zo? En zo ja, waarom dan niet uitwijken naar de H&M? Oprechte vraag hoor, geen haat!

1 like

De kwaliteit is een stuk beter dan een topje van h&m. Deze kan ik over 4 jaar ook nog dragen. En je ziet er ook wel aan dat het geen h&m topje is als je het draagt (vind ik zelf)

3 likes

Toch maar de armband gekocht van de set waarvan ik de ketting laatst had gekocht.

1-30-820-00_

Ik koop eigenlijk bijna nooit kettingen, maar onderstaande kettingen kon ik niet laten liggen voor de helft van de prijs!

Het hartje
1-20-831-00_r2_web

De onderste ketting
1-20-817-00web_1

1-20-344-02__web

3 likes

Ik zoek al lang een mooie, soepele trenchcoat voor in de lente om een simpele jeans+t-shirt wat netter te maken. Deze komt van de Mango, in de sale voor € 40. Ik ben benieuwd!

15 likes

image
image

:thumbsup:

28 likes

43 likes

Yay zo gezellig

1 like

Wauw :heart_eyes:

Je vriend toch je hint doorgehad? :wink:

1 like

Laten we het daarop houden :joy: heb uiteindelijk gekozen voor een iets minder subtiele aanpak

1 like

Je moet wat soms :woman_shrugging:

1 like

waar heb je deze vandaan? Ik moet ook hebben voor mn komende vakantie. Zitten ze lekker en moet je ze nog veel inlopen?

Dit zit beter dan die klompen die je veel ziet.
Ik heb heel kleine voeten en vind bv Lowa renegade echt niet te doen.

Ik heb ook nog lowa levante mid gepast eerder en die heb ik nu ook besteld want in mijn herinneringen zaten die nóg lekkerder.

Dit zijn de salomon elipse. Gekocht bij pauw Heerhugowaard.
Redelijk soepel, wel wat inlopen, maar zitten goed.
Maar ben dus nog niet helemaal zeker :slight_smile:
(Zijn wel voordelig online te vinden, vallen smal)

Lowa levante zijn nu in de aanbieding bij zalando, wel een maatje groter bestellen en ze vallen smal.

1 like

Heb je hier een linkje van?



wat zou m’n favoriete kleur zijn?

17 likes


Lekker burgerlijk het nieuwe jaar in

5 likes