Show je laatste aankopen #4

Super leuk!
Weet jij of hij een zak in de mouw heeft voor een ski pas? Dat mis ik met mijn huidige jas heel erg en het lijkt op de plaatjes alsof deze er ook geen heeft…

Nee geen idee!

Korting van 45 euro. Waarom zijn schoenen voor bredere kuiten zo duur :weary:

3 likes

Ik voel me er net een klein kind mee, maar dat vind ik eigenlijk heel leuk

31 likes

Die zijn leuk!
Ik heb een paar die erop lijken. Nog nooit zoveel complimenten gehad over mijn schoenen, zelfs van mensen op straat.

2 likes


Eigenlijk heb ik hem vorige week al gekocht, maar ik ben hier heel gelukkig mee. Voel me er zo sexy in. :heart:

32 likes

Oh, echt! Wat leuk! Ik had ze gister voor het eerst aan. Had wel het idee dat ouderen eerst naar m’n voeten keken en vervolgens naar de rest van me en toen lief moesten lachen. Maar dat heb ik geloof ik ook als ik met bloemen van de markt naar huis loop :joy:


Kreeg ik er gratis bij

16 likes

Hoorde van wat (oudere) collega dat zij vroeger heel graag zulke schoenen wilde maar dan niet kreeg. Dus die werd helemaal nostalgisch ervan, misschien hadden die ouderen er ook last van. :grin:

Ohhhh ja ik kreeg zulke lakschoentjes als kind van mijn opa, ik ben nog nooit en nooit meer zo gelukkig geweest als toen.

2 likes

Die tassen zijn echt fijn, kan enorm veel in en zijn erg compact als ze leeg zijn!

1 like

@marleentje, commerciële spamberichten zijn niet toegestaan op dit forum. Je bent van harte welkom om gezellig mee te posten maar geen spam.

Mijn broertje jatte die van mij altijd :rage: wat waren we toch een openminded gezin he

22 likes


(de broek)


Allemaal van UW

19 likes

Die onderderste is echt prachtig. Waar was hij van?

United wardrobe!

1 like

c06166559_500x367

HP Spectre x360 15-df1450nd met NVIDIA® GeForce® GTX 1650
Na heel lang gespaard te hebben eindelijk gekocht! Droomlaptop
Met korting via HP

6 likes

Vera kan mij alles verkopen hoor… Was heel benieuwd en nu met korting dacht ik, toch eens proberen

3 likes

Haha ja snap ik, maar van welk merk aangezien hij dan tweedehands is.

1 like