Show je laatste aankopen #4

ik heb echt lang moeten kijken voordat ik doorhad dat het een schaduw was en geen raar voetstuk

4 likes

:smiling_face_with_three_hearts:

Random plaatje trouwens. Wel zien ze er hetzelfde uit

16 likes

Maar even mijn vrije dagen van dit jaar er doorheen jagen.Dus treintickets+verblijf voor een lang weekend Berlijn in maart.Zin in :star_struck:

30 likes

Ik ben ook druk op zoek naar een fiets, had ik eindelijk de knoop doorgehakt: uitverkocht :frowning:
Hoe heet deze? Ziet er mooi uit!

wow langste zin ever

2 likes

Is dit die met zo’n héél breed stuur haha? Die heeft m’n ma en ik vind het zo raar fietsen

mooie fiets hoor!

1 like

Weet iemand een website waar je die dubbele kettingen kunt kopen?


Eigenlijk ging ik geen kleding meer kopen…

11 likes

4 likes

Trilt dat ding niet uit elkaar als je wasmachine aan staat? Of laat je hem gewoon niet meer centrifugeren? :smile:

Berlijn is zo fantastisch

3 likes


Ben in love met m’n nieuwe horloge, in het echt is ie nog mooier

Edit: afbeelding valt deels weg, even op klikken

8 likes

Is de eerste keer Berlijn voor mij,en ben heel benieuwd! Hoor er alleen maar leuke verhalen over.Dus mocht je tips/aanraders hebben,let me know!

Waar is de riem van? Google image search maakt me helaas niet wijzer.

@macaron Berlijn-topic Hier vind je een hoop tips!

1 like

Ik gebruik hem nu denk ik een maand en hij is helaas veel minder goed dan de oude formule. Daar kreeg ik echt gigantisch lange en dikke wimpers van. Merk nu echt amper verschil, maar ga nog even door, wie weet over 2 weken ineens een wonder.

1 like

Laten we ervoor bidden

2 likes

@Nidorina Mijn vakantie’s/trips lijken altijd meer op een wandelvierdaagse (tot ergernis soms van mensen die mee zijn),dus dat komt vast wel goed :joy:

@kika Goede tip,ik ga maar eens verhuizen naar dat topic!

3 likes

Oh meh ik heb er ook echt super optimistisch meteen twee gekocht. Nouja wie weet wint de aanhouder haha. En anders toch maar naar Revitalash

oeh thanks ga dit even printscreen!

1 like