Haha ik ook, ben echt benieuwd! Heb ook nog geen idee waar al die accessoires voor zijn, moet het boekje nog maar even goed lezen Ik krijg hem donderdag pas, kan niet wachten
Ik ging helemaal los vandaag…
Ipad is meerendeels voor verwende dochter van me. (Vandaar de spuuglelijke hoes) Maar Ik zal hem zelf waarschijnlijk ook wel gebruiken. Dus nog even shoppen voor een dun hoesje om hem in mee te nemen.
Had je een deal op de iPad?
429 bij belsimpel. Das wel het goedkoopste dat ik hem zag bij normale leveranciers. Normaal 459. Ohja en je krijgt een jaar apple tv gratis.
Cadeautje voor mezelf
Want ik ben boos omdat VS m’n bestellingen steeds stuk maakt en omdat de truien van &otherstories allemaal stom waren…
Heb ook een kleine pin gekocht van lord nermal voor ergens op
Other stories black friday
Deze glittertop gaat terug want er zitten idioot grote schoudervullingen in

De allerlaatste cyber Monday aankopen
Verjaardagscadeau voor mijn broertje, want hij jat nu steeds mijn slippers.
Deze van de Zara.
Bij de kassa moest ik ineens 22,95 betalen ipv 19,99 wat op de sticker stond: want “Het zijn Spaanse prijzen” toen hij de sticker er af trok. “Of wil je hem toch niet niet?”
Heb gezegd dat het mij die 3 euro niets boeit (die sjaals zijn zooooo fijn), dat ik kan aannemen dat de prijs klopt (geen onrealistisch verschil) maar dat hij maar beter zijn best moet doen met correct stickeren. *principekwestie. Of ben ik nu een zeikwijf?
Ooh nee ik was niet akkoord gegaan. " het zijn spaanse prijzen". Dit is wel heel makkelijk extra omzet genereren. Dan moeten ze beter en juist artikelen prijzen.
Wel een mooie sjaal!
Dit is bij Pull&Bear volgens mij? Of Bershka ook heel vaak. Was daar laatst en toen lagen er truien met twee verschillende prijzen. Dus ik vraag aan een medewerker wat nu de juiste prijs is en toen kreeg ik als antwoord dat het buitenlandse prijzen zijn en ze die zo binnenkrijgen vanuit het magazijn. Blijkbaar kijken ze daar niet naar voordat ze de kleren in de rekken hangen dus dan is het maar een verrassing welke prijs de kassa aangeeft?!
Echt lekker handig.
Nu maar hopen dat dit de oplossing is voor mijn huid probleem, want €49 vind ik alsnog belachelijk veel geld
God nu ik dit spel zie moet ik ineens denken aan mijn spel (deze reactie heb je niks aan maar ik wil het toch even zeggen). Ik had m ook en gespeeld. En toen sprak ik een vriendin van een vriendin, die had ook net een PS4 en wilde dat spel graag. Dus ik beloofde dat ze mijne wel mocht hebben. Dus ik dat spel aan vriendin geven zodat ze m door kon geven. Nooit meer iets van gehoord. Eigenlijk zo lullig. Ga er niks meer over zeggen maar ik vind het echt stom. Ik moet echt minder gul zijn.
Haha, dit klem je om de stang van de stofzuiger en bovenin en onderin kun je dan een accessoire klemmen!
Pff dat is inderdaad lullig zeg! Heb ook wel eens zoiets gehad met iemand, dat je een spel uitleent en nooit meer terugkrijgt. Toen ik zag dat de PS4 verkocht was en ik naar mijn spel vroeg, was 'ie ‘vergeten dat dat spel niet van hem was’.