Show je laatste aankopen #4

ah nice, toen ik ze zag dacht ik al echt van die & other stories laarsjes. Heb 2 jaar geleden laarsjes daar gekocht en die lopen zooo fijn nog steeds! Thanks voor de link!

1 like

Vallen ze true to size?

1 like

Ja, en als je normaal zweeft tussen twee maten zou ik de grotere doen :slight_smile: ik heb ofwel 37 ofwel 38 en 38 is perfect.

1 like

Deze producten zijn echt geweldig!

1 like

Ik heb de pot creme daarvan gehad. Was echt heerlijk. Ik gok dat het zal werken voor je ellebogen. Waar heb je het gehaald?

Ahhh de Ikea haai, ik wil hem ook en heb hem elke keer in de handen als ik daar ben. Neem hem toch nog altijd niet mee haha.

1 like

H&M Home
Het is een tandenborstelhouder, maar ik wil hem als vaasje gebruiken.

20 likes

Godver ik denk dat ik me moet neerleggen bij het feit dat nauwer aansluitende jurken uit de reguliere collecties me nooit gaan passen :sob: Het lijfje van deze jurk is veel te lang, waardoor het strakkere gedeelte op mijn heupen valt, en ja da’s te smal natuurlijk.

Als ik mijn armen omhoog houd (waardoor de jurk een centimeter of 3 omhoog getrokken wordt) past ie perfect :disappointed:

Mocht iemand goeie aanraders hebben voor petite jurken, ik hoor het graag! Zalando en Asos ken ik.

Jammer genoeg niet nee, er zit geen horizontale naad, en de knoopjes maken het er niet makkelijker op. De 2 kleermakers hier in de buurt zijn prima voor de basics, maar ze zijn weinig communicatief (taalbarrière) en voor zo’n aanpassing wil ik liever kunnen overleggen.

Misschien moet ik toch echt eens een cursus snit en naad gaan volgen.

1 like

Heb je hier een linkje van? Kan m op de site niet vinden.

1 like

Die creme wel af en toe maar ik was een beetje bang dat het zou verstoppen. Op zich geen problemen mee gehad. Zou je uit moeten proberen :slight_smile:

Hopelijk pas ik iets. Heb het allemaal in twee maten besteld, dus zal wel

14 likes

Series 3. Erg blij mee!

9 likes

Niet doen. Ding zo groot ligt altijd in de weg :sweat_smile:

@Foucher ja hij is echt huge… ik heb de kleine variant ook en die gebruik ik vaak als kussen dus mocht je toch de behoefte hebben aan een haai in je bed zou ik voor de kleinere gaan

Huh superraar! Ik heb gisteren de afbeelding van de site gehaald, maar zie hem er nu niet meer tussen staan. Ik heb hem zelf in de winkel gekocht (HM Home Kalverstraat).

edit: hier zie je hem nog wel op de foto

1 like

9 likes

Alvast voor de zomer :laughing:

46 likes

Iets netjes en een chilltrui

4 likes

Leuk! Welke site heeft zulke goede uitverkoop?