Show je laatste aankopen #4

About You!

1 like

H&M bestelling. Te veel tijd om handen = online shoppen :face_with_hand_over_mouth:

11 likes

Nieuwe tussenjas van de Only! Nu nog leuke nieuwe gympen die wel wit zijn :sweat_smile: (let trouwens niet op de enorme rommel achter me, oops)

20 likes

Mooie jas en kaptafel!

1 like

Ik had een Sezane bon liggen, dus die heb ik net even ingewisseld :grimacing:

40 likes

afbeelding

Ik heb mijn stopverbod voor tot Parijs op de valreep niet gehaald. Ze waren alleen met 50% korting damn it.

2 likes

Naar deze producten ben ik ook heel benieuwd! Heb je de creme al gebruikt? Wat ik me wel afvraag: er staat urea op de verpakking, maar ik zie het niet terugkomen in de ingrediëntenlijst, of heeft het een andere benaming?

Ah super bedankt voor de foto! Ik ben overtuigd en ga 'm ook bestellen haha.

1 like

Thanks! De vriend van m’n schoonmoeder heeft hem zelf gemaakt, ben er ook echt blij mee. :blush:

Zo prachtig :heart_eyes:

1 like

Waar koop je Sezane in Nederland? Zie vaker hier dingen van voorbij komen en vind alles even mooi haha.

Kun je alleen online kopen.

4 likes

Zo’n plekje om je op te maken is echt men droom haha
En uiteraard leuke outfit!

1 like

Ze waren maar €17 per stuk bij aboutyou!

5 likes

image
image
image
gvd ik had dus echt niks nodig!!!

4 likes

@Softijs @Kurisu: Leuk, die bovenste trui! weten jullie hoe de maten vallen van dat merk?

Nee geen idee eigenlijk, heb alleen altijd al een naketano trui willen hebben want volgens mij zijn ze extreem comfortabel. Ik heb gewoon een s genomen zoals ik dat in 90% van mijn truien ben!

1 like

Nee ik heb er nog geen truien van, maar volgens mij vallen ze normaal.

1 like

En is echt een cadeautje om te ontvangen en uit te pakken vind ik :innocent: