Show je laatste aankopen #4

Prachtige jurk, maar heb je nu een stropdas om als riem? :sweat_smile:

1 like

Ben benieuwd of ie me staat.

O en voor carnaval, dat ik er maar net zo blij van mag worden als deze mensen want zo dol ben ik nou ook weer niet op die gekte.

10 likes

Leuk! Waar is hij van?

The musthaves!

1 like

Waar is de spijkerbroek van?

Monki! :blush:

1 like

De Jamie jeans van Topshop, want sinds Cheap Monday gestopt is ben ik naarstig op zoek naar een nieuw high waist merk voor lange benen

2 likes

:star_struck::star_struck::star_struck:

11 likes

Weekday en Monki :grin:

Monki is nooit lang genoeg voor mij!
Superkut want vind de kleding van Monki super leuk verder
En Weekday hou ik in de gaten,maar vind die broeken vaak te apart hahaha
Ben meer van de normale effen spijkerbroek, maar bedankt voor het meedenken

Ja damn die wilde ik eerst maar die was er niet meer in maat 32x34
Ik ga die sowieso in de gaten houden, zwaar leven zo

Thanks!

1 like

Komt ze weer met haar pakkies… Maar deze kosten normaal dik 200 euro en nu bij Zalando Lounge voor 79 dus tsja

10 likes

Monki niet lang genoeg? Wow ik ben 1.78 en ik heb bij de oki (donkerblauw) nog een paar cm over. Weekday thursday of body extra high komen redelijk overeen. Ik wil zelf nog gina tricot molly tall halen, alleen deze zijn steeds uitverkocht. Succes met de zoektocht!
Edit: molly tall is trouwens wel dezelfde lengte als de oki jeans

Ik ben 1.93m :thumbsdown:
Lang moet dus echt langggg zijn, heb ook een tijd mannenjeans gedragen (in m’n emo/studded riem fase omg) maar tegenwoordig ben ik pro aansluitende pasvorm

Aaaahhh ja dat snap ik. Dat lijkt me heel moeilijk zoeken :tired_face:

Misschien niet de winkel die je wilt horen maar ik heb lengtemaat 36 en ik koop skinny broeken vaak bij miss Etam online… van de lang collectie.
En ik heb pas een joggingsbroek lengtemaat 38 gevonden bij een plaatselijk winkeltje… als een kind zo blij dat ik af en toe zelfs op mijn broek loop🤣

2 likes

Ik kan me dit zoooo goed voorstellen, haat aan blote enkels bij joggingbroeken hahaha
Misschien moet ik dan toch ook maar eens bij Miss Etam gaan kijken

In de winkels hebben ze het niet meer helaas… alleen online.

Ja of nee?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Edit: vind hem zonder riem leuker denk ik, daar heb ik meer het figuur voor (zitten alleen wel best dikke lusjes aan de jurk, dat is minder)

Is het zonder riem leuker?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Of zonder, of met een andere stoere riem denk ik. Ik houd zelf niet zo van die ceinturen in dezelfde stof, maar dat is persoonlijk.