Show je laatste aankopen #4

Nee ik ook niet haha, heb de lusjes er nu afgeknipt. Zonder is veel meer mijn stijl. Bewaar ze wel voor zekerheid.

3 likes

Ja je ziet het echt bijna niet, alleen als je heel goed kijkt misschien, maar mijn armen zitten er toch vrijwel altijd voor haha! Ben er zo echt super content mee.

Edit: het zat er
dus ook op genaaid! Had eerst even gecheckt.

1 like

De Tall collectie van Asos! Ze hebben meerdere mooie broeken in lengtemaat 38! Ik ben 1.85m en heb in verhouding hele lange benen, maar heb daar wel eens broeken moet retourneren omdat ze zoooo lang waren

1 like

Ik had een Zalando bon en er was een code voor 20% korting op de sale. Ben benieuwd. Ik had ook laarzen op het oog, maar die zijn uitverkocht.

6 likes

Is dat een algemene code, of een persoonlijke? In het eerste geval: welke code? :slight_smile:

Haha ik ook… asking for a friend :smirk:

1 like

@zitzak die dus

1 like

Ugh :unamused:

Cheap monday is gestopt?! Ik leef echt onder een steen :sweat_smile:

3 likes

@Gelatelli Ik ben ook fan van asos tall en van new look tall, die heeft soms ook lengtemaat 38 :blush:

3 likes

Op de webshops staan nog wel dingen maar er komt niks meer bij, en dat gaat dan om spijkerbroeken in maat 24 enzo
Misschien heb je er nog wat aan!

1 like

Ik ben 1.79 en heb echt een L nodig qua lengte. Ben niet te zwaar maar alsnog zit de trui niet los en niet strak, gewoon recht goed.

1 like

Ja @Gelatelli ik heb daar een broek lengtemaat 38 besteld (want haha zo lang zal ie toch niet vallen), en heb m een stuk in moeten nemen (want retourneren en opnieuw bestellen vond ik zonde). En h&m shaping lengtemaat 34 past mij ook! Ben 1.86 met in verhouding laaange benen

2 likes

71U63EkCumL.AC_SX466
Harry potter Etui
Primark 3,50
En nog een basic grijs vest gekocht voor 9 euro bij primark. Niet heel bijzonder.

9200000104159503

17,50 bij NeverNeverLand

8 likes

Helaas niet meer voor de megaaanbieding maar er was er weer eentje in mijn maat op voorraad. Alsnog niet duur!

4 likes

2 maxi rokken, 1 normaal rokje en cowboy laarsjes!

afbeelding

9 likes

Wat een leuk jurkje! Je hebt me geinfluenced en nu twijfel ik om m ook te kopen, maar die dubbele maten zijn een beetje gek? Welke maat heb jij normaal en heb je besteld?

2 likes

Waar is dat korte rokje van?

Aaiko!

1 like

Ik heb deze struggle ook altijd met jurkjes van deze lengte. Op het model ziet het er altijd superleuk uit maar bij mezelf vind ik het altijd te tuttig/net niet. Daarom heb ik op niet houden gestemd, maar het staat je wel goed hoor en je kan het hebben! Je moet je er zelf alleen wel fijn in voelen.

1 like