Ik vind het een heel mooi jurkje en het staat je ook mooi, maar bij twijfel zeg ik niet houden; genoeg mooie jurkjes te vinden waar je wel meteen verliefd op bent.
Alvast een verjaardagscadeautje voor mezelf geboekt. Drie dagen snorkelen, island hoppen en kokosnoten leegdrinken.
(San Blas Islands)
Als je al nooit zoiets draagt, waarom zou je het nu wel doen? Bij twijfel niet doen
Oeh super leuk!! Ik heb dit twee jaar geleden gedaan van colombia naar panama en was echt 1 van de hoogtepunten!
Ik heb iemand op Instagram die daar nu is. Ziet er echt heel mooi uit haha!
Ik heb l/xl en zit normaal ook tussen die maten in! Heb hem nu aan maar als ik zit is ie wel aan de korte kant en hij gaat een beetje open staan, dat is minder haha. Heb nu maar een sjaal aan om het beetje te bedekken.
Toevallig, ik ook haha! Ziet eruit als een paradijs op aarde
Ah ja, dat lijkt me ook heel vet!! Ik woon nu in Panama dus moet gewoon weer terug
.
4 x de onderste handdoeken en 4x de maat er boven.
@nightlife Ik tag je even, omdat jij een tijd geleden die duoboxset van Avatar TLA en LoK had gekocht. Ik had Korra apart (en TLA moest ik altijd nog kopen), maar ik mis dus opeens de cd’s Book 1 van LoK, heel raar en snap er niks van.
Nu zit ik er aan te denken om die gezamenlijke box te kopen, maar lees er veel klachten over, de serie zou niet helemaal compleet zijn? Heb jij inmiddels alles al gezien en weet jij of dat dus klopt?
Ik heb eerlijk gezegd alleen nog maar seizoen 1 gekeken op de cd’s en deze was gewoon compleet! Zit alleen geen Nederlandse ondertiteling bij (wat volgens mij wel op bol.com staat). Wat ze verder zeggen over die box klopt wel hoor, is echt goedkoop in elkaar gezet
Mooi kleurtje zeg!
Goeie kleur!
Van Asos Petite en omg het lijkt wel of de jurk speciaal voor mij gemaakt is!!
Twijfel alleen nog over de kleur, het staat op zich wel mooi bij mijn huid maar ik denk dat het geleden is van toen ik 13 was dat ik nog groen heb gedragen haha.