Show je laatste aankopen #5

kringloopboek

8 likes

Deze (wollen!) jas van Benetton via Vinted voor maar twee tientjes :smiling_face_with_three_hearts:
Foto is van de verkoper. Jassen hebbie nooit genoeg.

37 likes

Welke foundation en concealer? Heb het gemist!

image

image

7 likes

Ik ben echt benieuwd naar jullie boekenkasten!

1 like

M’n vriend en ik willen deze trui al een poosje kopen. Hij is van Givenchy en nu tweedehands te koop voor 210 euro. Het is echt belachelijk veel geld, maar ook zo mooi om te hebben en normaal gesproken 2 keer zo duur. Dus voor jullie de vraag.

#yolo gekocht.

  • Jeej
  • Neen

0 stemmers

Ik zou het deels ook nog laten afhangen van het materiaal en hoeveel outfts ermee ik zo zou kunnen maken. Groetjes van iemand die dit jaar na 4 maanden twijfelen 80 euro heeft betaald voor een shirt van Acne omdat ze iets deden met een gothic magazine. :upside_down_face:

@Chiren die heb ik laatst ook gekocht en ze zijn nu mijn favo paar. :smiling_face_with_three_hearts:

:heart_eyes:

30 likes

Screenshot 2020-10-17 at 12.58.32


Via vinted, niet mijn foto’s trouwens :slight_smile:

19 likes

Het is niet mijn smaak (maar ik heb dan ook niet echt oog voor design/mode etc) maar willen jullie 'm samen komen om allebei te dragen? Dat vind ik een heel lief idee en zou ik dus om die reden doen :+1:

2 likes

Is hij van zijde of gewoon polyester? Want in het geval van polyester zou ik het echt niet de moeite vinden persoonlijk.

De stof is van 100% zijde. Polyester zou ik ook zeker niet overwegen haha. We willen hem inderdaad beide gaan dragen en als we een groter huis hebben dan komt hij te hangen op een paspop.

3 likes

Ik heb nee gestemd omdat toen ik het plaatje zag meteen dacht dat het van de Primark kwam. Toen ik daarna Givenchy en de prijs las dacht ik dus meteen ‘nee, niet doen’.

10 likes

86% van de stemmen zegt nee, maar we hebben hem toch gekocht. Dit stuk stond al zo lang op ons verlanglijstje :sweat_smile: designer kleding is een gezamenlijke hobby en we delen dus de kosten.

23 likes

Jas van de Monki
Hoop dat het waard is mijn No Buy na 10 maanden hiervoor eens te verbreken!

Iemand nog leuke tips om te combineren? Kom niet echter dan: zwarte/witte coltrui, grijze trui etc

6 likes

Ik denk ook dat het mijn favo gaan worden :heart_eyes: Nu zijn dat mijn glitter met vlammen docs.

2 likes

De hele set?

Misschien met een donkere spijkerblousje, een hemdje met een kantrandje? Iets met dierenprint.
Iets leverkleurigs, donkergroens, roestbruin, okergeel?
Een coltrui met een psychedelische print een romantisch blousje met bloemetjes?

image

Nee alleen jas! Twijfelde wel over set maar heb al 2 pakken vd Monki - je zou denken, makkelijk hup aantrekken maar doe het bijna nooit.

Oeh goeie tips

1 like

Eigen aanfoto zonder modellenmaat

56 likes