Show je laatste aankopen #5

Heb het nu al ijskoud als ik s’ochtends met de hond uit moet dus deze slaapzak lijkt me wel een goed idee

35 likes

@VickyViolence en @Ladyhawke vinden jullie zulke vesten niet koud? Ik zie altijd van die foto’s en dan zo’n leuk hemdje eronder maar ik voel dan echt meteen een koude borst en hals.
Draag altijd truien met een katoenen lange mouwen shirt onder, ook tegen kriebelen, maar dat ziet er bij zulke vestjes ook niet echt mooi uit…

1 like

Er staat helaas geen merkje op. Ik heb hem uit een klein woon accessoire winkel ergens in de kop van Noord-Holland. Mocht je daar in de buurt wonen mag je een pb sturen.

1 like

Super mooi!

1 like

Nee eigenlijk geen last van maar ik heb de verwarming op m’n werk altijd lekker hoog staan haha. Voor echt hele koude winterse dagen is het idd wel te fris denk ik

1 like

Echt héél erg mooi. :heart_eyes:

1 like

Ik ben wel van plan om 'm te dragen met een graphic tee bijvoorbeeld als het echt koud wordt, (dan kan ik er nog steeds een heat tech shirt met lange mouwen onder haha) maar krijg het sowieso niet zo snel koud op mijn borst en nek - misschien nu wel nu mijn haar een stuk korter is :thinking:

Als ik lang stilzit op kantoor bijvoorbeeld pak ik er eigenlijk altijd wel een dekentje bij haha.

Philips wake up light HF3531/01 bij Am.azo.n. Nu tijdens de prime days maar 74 euro ipv 150 :tada:

Ik heb nu nog een simpele versie van deze en ben er echt blij mee. Deze begint ook mooi warm rood, veel wek geluiden, usb oplader voor je telefoon, fm radio. Nachtlampje etc.

17 likes

8 likes

De vacuüm blender HR3752/00 is 160 euro met een phi.lips 40% korting voucher van in.g rentepunten winkel. Weet niet of je dezelfde bank hebt of alleen dit model wilt maar anders scheelt het 60 euro :blush:

Lief dat je me tipt :slight_smile: ik zit bij een andere bank. Zonde wel haha

Jammer! Misschien vrienden van je? Uit eigen ervaring weet ik dat mensen die punten amper gebruiken

1 like

Ik zit bij ING. En heb veel punten. Kan ik iets kopen voor je?

Ik heb hem al uitgepakt en alles dus dat hoeft niet. Toch superlief aangeboden :smile:

2 likes

Perfecte plaat voor aankomende deprimerende winter. Alleen een beetje jammer dat deze pas ergens in januari uitkomt.

4 likes

Voor in m’n over the top kerstboom

106 likes

Haha love it, waar zijn deze van? Staat vast prachtig in m’n roze boom

1 like

Deze zijn van Vondels.

1 like

Hahaha die laatste is echt geweldig.

1 like

Bedankt!

1 like