Ja graag!
Ik weet niet precies wanneer maar binnenkort is er bij Bershka ook een collectie met Snoopy! We hebben al leuke pyjama achtige chillbroeken binnengekregen
Oehh daar ga ik eens naar kijken! Zijn ze nieuw?
Haha ik moet niet vaak hardop lachen om iets dat ik hier voorbij zie komen maar nu zie ik koningin Elizabeth voor me in zo’n lange leren bikerjas en met een pilotenbril op dit ding, prachtig
Oeh!!! Tnx ik ga het in de gaten houden
Mooie broek! Waar heb je die gekocht
Ik heb hem in de sale in een plaatselijk boetiekje gekocht maar het is de Lachlan van Second Female. Daarmee kun je hem misschien ook nog ergens vinden.
Ik wil deze post twee keer liken omdat je meteen uit jezelf de linkjes erbij hebt gepost
Echt love de nieuwe naadloze bh trend bij h&m, heb er nu ook een aan en wil niks anders meer.
Deze geweldige pyjama omdat thuis altijd een pyjama draag. Als ik thuis komt trek ik meteen alles uit en meteen in een pyjama hahahahaha, dus een goede investering is deze!
Mij ook please? Zouden er mainecoons in kunnen?
Zal ik doen, ik krijg hem morgen binnen! Als ik de reviews op de site zelf moet geloven zouden mainecoons wel genoeg ruimte moeten hebben, maar ik laat het morgen wel even weten.