ah dan ga ik dat proberen, thanks!
Ik moet mezelf nu even heel streng toespreken dat ik geen nieuwe sneakers nodig heb.
Ik had een code gevonden 25% korting bij reebok
Eerste wat ik van Guts&Gusto heb besteld, heel blij mee! Was na minder dan 24 uur bezorgd. Vind het een superleuk jasje voor het najaar en dan met grijs/zwarte jeans en dr. martens eronder
Lijkt de kwaliteit een beetje oke en zit er een rits in? Ik vind hem ook heel leuk maar ik vind de kwaliteit bij guts & gusto vaak best slecht en duur voor wat je krijgt. Maar heb nog nooit een jas bij ze besteld dus misschien valt het mee!
Ik vind hem wel goed voelen, hij is ook lekker zacht. Nog niet gedragen, want kwam vanmiddag binnen. Geen rits, gaat met knopen dicht. Dit soort jasjes draag ik toch vaak open
Heb je deze ervaring vaak bij specifieke kledingstukken (broeken bijv.) of over het algemeen?
Ik twijfel al een poosje over een vest, maar zie vaak staan dat producten niet wasmachine bestendig zijn. Wat ik best bijzonder vind.
Ik heb hier wel eens gelezen dat zij veel meuk bij Chinese webshops zoals Ali en Shein inkopen en er vervolgens hun eigen merkje in naaien (zei jij dat @Trenchcoat?). Die Chinese webshops verkopen natuurlijk ook kleding van goede kwaliteit, maar meestal is het niet fantastisch.
Jurkjes. Gaan snel kapot en allemaal polyester. En daar betaal je dan 40/50 euro voor. Volgens mij heb ik nog nooit een trui of vest gekocht daar
@anon31495790
Hm ik denk dat ik het maar laat om daar te bestellen dan. Het was sowieso al niet in lijn met mijn duurzame ambities, maar dit klink toch wel erg fout (met die labeltjes innaaien).
Edit: duurzame ambities klinkt echt stom haha. Maar maakt het punt wel in het kort duidelijk hoop ik.
Deze kattenbak, hopelijk vind ik nu geen opgedroogde kattenpis meer op mijn vloer (achter de bak zelf). Als ie bevalt, bestel ik er nog drie haha.
Het is de Modkat Flip en ik heb hem via Zooplus besteld! Ik zal hem reviewen in het katten topic, ik tag je dan wel!
Oeh, wil je mij ook taggen!
Will do!
Ok ik moest écht een grote tas hebben die ik crossbody kan dragen.
( ik wilde niets meer kopen maar dat is niet helemaal gelukt)
Marc jacobs via vestitaire