deze ketting voor mezelf van wiezewasjes
Waar heb je die gevonden? Met reverse image search vind ik hem niet.
Ik heb die ook (of hij lijkt er heel erg op) van Leen Bakker!
Dit is 'm volgens mij: https://www.leenbakker.nl/woonaccessoires/woontextiel/woondekens/plaids/plaid-niek-xxl-geel-240x220-cm
Lijkt erop dat dit hem is ja, bedankt!
Ja, dat is hem! Gisteravond weer even onder gezeten op de bank Hij lag hier in de winkel op de slaapafdeling bij overtrekken enz.
Mijn lievelings kaars van DW Home Pumpkin spice nergens meer kunnen vinden. Dan maar eens twee andere besteld. Via Notino
Ik vind het leuk hoe alles matcht met je profielfoto. In mijn hoofd is dat nu ook hoe jij er in real life uitziet
Hij is heel vaak in de aanbieding! Ik heb er zelf 34 euro voor betaald en mijn verpakking zag er precies hetzelfde uit, dus volgens mij gewoon ‘the real deal’
Ik heb S besteld (heb normaal vaak S en bij heupen soms M) en die naadloze katoenen onderbroeken leken heel klein uit de was maar ze zijn heel elastisch dus passen alsnog goed, geen knelranden.
Weet niet of je hier iets aan hebt
Ik twijfelde ook tussen twee maten en heb de grotere maat besteld en die zat goed. Mijn gewicht heeft wat gefluctueerd dus weet niet of het nou klein valt of niet. Ik dacht wel: het is Italiaans dus zal niet heel groot uitvallen.
Hij is vaak zelfs nog goedkoper. Have fun!
Welke kleurnaam heb je besteld?
Bedankt voor de foto. Het is niet bordeaux rood he? Ik wilde eigenlijk bordeaux rood en twijfelde tussen ox red en plum. Maar na de comment hierboven dat het rood afgeeft in de regen, twijfel ik helemaal of rood een goed idee is.
Het is wat lichter. Zit tussen bordeauxrood en baksteen rood in.
Plum vind ik persoonlijk te roze:
Ik ken ook iemand met een fel rode fjallraven en die heeft geen last van het af laten. Ik zou het vanzelf mee maken, of niet
ik heb die tas ook laatst gekocht en moet die nog gaan gebruiken, maar zou het niet werken om die in te spuiten met hetzelfde spul als je op je sneakers spuit?
van dat waterafstotende spul?
Ze zijn water afstotend.
Dit lees ik op de site:
Wat je ook doet, stop je Kånken nooit in de wasmachine. In plaats daarvan verwijder je vlekken met lauwwarm water, milde zeep en een zachte borstel of spons. Om je Kånken te drogen hang je deze op in een goed geventileerde ruimte zonder direct zonlicht.
Om die schitterende, levendige kleuren te bereiken, gebruiken we een speciale verftechniek. Hierdoor kan de kleur licht afgeven op je kleding, vooral als deze licht van kleur is. Daarom bevelen wij aan om Kånken in lauwwarm water te af te spoelen voor gebruik.
Het wil ook nog wel eens helpen om het 30 minuten te laten weken in water met een halve cup azijn en twee theelepels zout.