Disclaimer voor iedereen die deze ook wil kopen: het zijn NEPZAKKEN. Ik herhaal, nepzakken! Waarom zou je dat doen Echt zo kut, twijfel nu of ik hem wel wil houden. Vooral bij een jasachtig ding, daar moeten toch gewoon zakken in zitten.
Bevalt kalkpapier je niet? Dat gebruik ik wanneer papier te dik of te donker is voor mijn lightbox
Je kan ze gewoon openmaken
Toevallig net gekocht! Ik had het nog niet, had gehoopt dat het zonder zou kunnen maar was wat te hoopvol van mij
Huh een kledingstomer voor je krullen?
Omg die puzzel! Volgens mij heb ik ooit een notitieboekje gehad van paperchase met dit als voorkant!
Ja echt! Je hebt ook speciale stomers voor krullen, maar waarom duur doen!
Krullen houden van vocht, en stoom is zo’n fijne nevel dat het je haar niet verzwaard maar wel je krullen kunt verversen in de ochtend.
Ik had ook zo’n nevel-spuit maar die verstopt telkens dus nu deze van de action.
En het werkt haha
Dat is een erg fijne trui. Die had ik vorig jaar aangeschaft en echt heel vaak gedragen.
Heb je een linkje? Krijg hem niet gevonden
Waarvan is die sloth mok?
Het bed na lang twijfelen toch maar gekocht. Go big or go home zoals onze lieve akusoasouoa zou zeggen.
Ik kom uit bij urban outfitters als ik zoek via afbeelding.
Nog nooit wat besteld bij & other stories maar nu wil
Ik ook dat wrap vest. Kwaliteit is dus top?
En graag reviews van de verzwaringen deken graag ik heb last van paniekaanvallen en misschien dat dit ook helpt?