Show je laatste aankopen #5

Die stomme reclame verpest het echt voor ze! Ik hou echt van vinted! Heb er ook zo veel leuks op gevonden voor weinig geld.

3 likes

De haai van de ikea hahahha, mega chill als kussen

31 likes

Ik ben geinfluenced door het forum, maar de twijfel is ook toegeslagen. Kunnen jullie mij helpen? Welke schoenen zal ik houden?

• Schoenen op links
  • Schoenen op rechts

0 stemmers

Doe is echt tof, wel mooi ook dat hij veilig vervoerd word met een gordel om :heart:

6 likes

papermario

2

Had nog een cadeaukaart van 50 euro bij Bol. Dus nog 5 hele euro’s betaald voor dit spelletje.

23 likes

Wow ik wist niet dat je pie charts kon doen bij een poll :open_mouth:!

1 like

Waar is die van?

(ben nog niet zo ver met scrollen - voordat ik het kwijt raak)

Urban outfitters!

Trui! Wilde hem al, maar ben door dit model geïnfluenced

10 likes

Oh grapje het blijkt de tweede van links te zijn. Still very pretty though :heart_eyes:

17 likes

18 likes

Ja, leuk he, ook net ontdekt :partying_face:

After-zwangerschap garderobe gevuld… En dan heb ik nu officieel wel weer even genoeg geshopt.

11 likes

Aah zo jaloers! Ik wil Menchie & Zyler ook hebben, maar ik heb het afgelopen jaar al twee bestellingen gedaan en 50 ekkies uitgegeven aan verzendkosten. :sweat_smile:

1 like

Ik heb samen met iemand besteld, waardoor we de verzendkosten konden splitten, is dat misschien een idee?

1 like

Heb je die rechter nog in de sale kunnen scoren? Of toch al voor de volle mep

Beide paren hadden 20% korting bij Omoda

1 like

Auping

1 like

Nog een maand wachten, maar dan kan ik eindelijk alle hete thee lezen. Kan het alvast begin oktober zijn?

4 likes

Die heb ik vandaag ook meegenomen! Ik heb een donkergroene muur in mijn slaapkamer en denk dat deze daar leuk bij past.

2 likes