Show je laatste aankopen #5

Een beetje laat maar blijft deze ook lang mooi? Ik ben het zo zat dat sommige items na 3x wassen er slecht uitzien.

Ik heb een verzwaarde deken en ik vind hem heerlijk. Ik slaap er beter door. Ik vraag me af of die ook tegen paniek werkt. Ik heb zelf geen paniekaanvallen, dus dat durf ik niet te zeggen.

1 like

En hoeveel kilo? Ik zie verschillende zwaartes

Deze heb ik ook besteld! Ik ben heel benieuwd hoe die in het echt is.

Thanks

Ja, over het algemeen is het echt goede kwaliteit! Is denk ik wel m’n favoriete winkel en heb er items van die al enkele jaren (veel gedragen) meegaan :blush:

2 likes

Als trots &other stories ambassadeur kan ik je verzekeren dat hun kwaliteit top is. Ik heb kleedjes, knitted sweaters, tassen, jassen en schoenen van hun en alles blijft lang mooi.

13 likes

Ik weet niet meer precies hoeveel kilo (Ik kan het ook niet meer op het label zien) maar ik had een van de zwaarste. Ik zou eerder voor zwaarder dan lichter gaan.

Hij is nogal gehaat hier haha maar het is Vinted. Al zoveel goede koopjes op gevonden!

2 likes

Die stomme reclame verpest het echt voor ze! Ik hou echt van vinted! Heb er ook zo veel leuks op gevonden voor weinig geld.

3 likes

De haai van de ikea hahahha, mega chill als kussen

31 likes

Ik ben geinfluenced door het forum, maar de twijfel is ook toegeslagen. Kunnen jullie mij helpen? Welke schoenen zal ik houden?

• Schoenen op links
  • Schoenen op rechts

0 stemmers

Doe is echt tof, wel mooi ook dat hij veilig vervoerd word met een gordel om :heart:

6 likes

papermario

2

Had nog een cadeaukaart van 50 euro bij Bol. Dus nog 5 hele euro’s betaald voor dit spelletje.

23 likes

Wow ik wist niet dat je pie charts kon doen bij een poll :open_mouth:!

1 like

Waar is die van?

(ben nog niet zo ver met scrollen - voordat ik het kwijt raak)

Urban outfitters!

Trui! Wilde hem al, maar ben door dit model geïnfluenced

10 likes

Oh grapje het blijkt de tweede van links te zijn. Still very pretty though :heart_eyes:

17 likes

18 likes