Show je laatste aankopen #5

Één grote bananenplant ter vervanging van mijn calathea. Goedkoop bij AH nu.

26 likes

16 likes

Blouse

Na jaren hoola te hebben gebruikt overgestapt op een andere bronzer

32 likes

Zalando, tis de achterkant die zo leuk is trouwens, de voorkant is gewoon zwart!

1 like

Oeh die broek!! Waar is die van?

Oeeeh drunk elephant :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

3 likes

Is de band van elastiek of met knoop/rits?

Oké thanks, dan ga ik even speuren op zalando

Ligt er helemaal aan wat je ermee doet :crazy_face:

3 likes

Broek Pull & Bear via Zalando
Blouse - out of comfortzone - Mango via Zalando
Tasje Shein

13 likes

36 likes

Die kleur flared broek vind ik echt mooi! Waar is ie van?

America today!

1 like

Ik werk in de bershka en die broeken worden hier ook echt pyjamabroeken genoemd hahaha maar lijkt me wel heerlijk comfortabel

@Geo @Foucher ik kon jullie terugvinden die de tezenis onderbroeken hadden besteld, wilde even vragen hoe ze bevallen? En de maatvoering? Ook qua lapje stof bij kruis dat @crazyplantlady had gemeten voor ons haha, ik sta op het punt van bestellen

1 like

Die trui is zo gaaf! :heart_eyes:

Mij bevallen ze goed in ieder geval (had ze besteld nadat ik ze al een jaar eerder in de winkel had gekocht in oostenrijk dus ik wist al dat ik ze fijn vond!). Ik draag M van Hema onderbroeken en ook M van deze, spijkerbroekmaat 28

1 like

Ik vind ze heel fijn! Ze leken best klein (had S besteld en maat 26 in broeken ongeveer), maar ze rekken zo goed mee dat het echt perfect zit. Nu ik ze vergelijk met andere onderbroeken hebben ze best een breed kruis, dat zit fijn. Echt van die onderbroeken die ik altijd meteen weer draag als ze de was uit zijn, liever dan andere onderbroeken!

Ik heb ze in M besteld, dit heb ik bij ander ondergoed ook! Broekmaat wisselt tussen 28-29. Zit heel lekker en het kruis is breed genoeg, gelukkig. :slightly_smiling_face: