Deze heb ik ook, in NY gekocht vorig jaar ! Heel blij mee, krijg er ook veel complimentjes over, haha. Veel plezier er mee!
Ik heb ook 28 breedte maat en meestal M onderkant. M in Brazilian cotton naadloos zit heerlijk. Lapje bij het kruis is erg ruim.
Hopelijk is dit fijn om in te chillen (thuis) en eventueel slapen. Als het lekker zit bestel ik er nog één in een andere kleur.
@Foucher @Pabbles @Victoria @macchiato @crazyplantlady dank voor jullie uitgebreide antwoorden! Heb ze net besteld, ben benieuwd, zal hier ook nog even laten weten wat ik vond!
Oeh waar is dit van?
Prima prijsje ook wel voor een thuis chillbroek.
Zo te zien heb je al genoeg reacties gehad haha. Ik ben zelf ook nog altijd tevreden! Hele stevige, comfortabele stof.
Ik zat te wachten tot Katnipp deze stickertjes in de shop had gezet. De notepad staat ook al een tijdje op mijn wenslijstje. Nu eindelijk besteld <3
Dankje! Heb je ze gekocht toen ze uit kwamen?
Trui is van scotch and soda.
Moooooi Ging uit enthousiasme al direct naar de moleskine website, maar zag de prijzen en klikte verstandig op kruisje
Haha ja snap ik, ik heb ze van bol! ze zijn daar nu een paar euro afgeprijsd, dus nu had ik een mooi excuus haha
Thanks! Stuk vriendelijker geprijsd daar, dusss oeps
Leuk! Waar is dat jurkje van?
Heel mooi! Waar heb je ze gekocht?
Bestseller/ Vero moda!