Om yogurt te maken heb je een bepaalde constante temperatuur nodig
Oh echt? Ik heb nog nooit van het merk gehoord. Maar zag op ohmyfoodness laatst een multicooker voorbij komen en dat leek me zo chill. Ik heb nu een slowcooker die ik heel vaak gebruik, maar multi lijkt me nog veel handiger.
Heb je hem al gebruikt?
Wauw whut??? Waarom heb ik hier nog nooit van gehoord!!
Klein
Ja als je dat zou willen doen, graag! Ben wel benieuwd of het echt zo chill is als dat het klinkt
Die keuken machine/blender ziet er ook echt heel fijn uit. Zeker omdat je zo niet meerdere apparaten hebt. Ik heb nu alles los, maar dat neemt zoveel plek in beslag… en die losse bekers links op de foto zijn ideaal. Ga deze zeker onthouden voor als één van mijn apparaten het begeeft
Wauw wat een superleuke blouses! Vooral die roze en zwarte vind ik prachtig. Is dit via een en online shop of iets als UW/vinted?
Edit: die blauwe is ook echt mooi haha. Zou zo alles zelf gekocht kunnen hebben
Ja ik koop meestal vintage blouses via UW! Deze dus ook
Edit: mijn collectie loopt inmiddels echt de spuigaten uit
Thanks! Ga daar ook eens kijken. Ben al vinted-verslaafd, daar kan UW ook wel bij:’)
Same here! Vriendin vroeg laatst of ik een nieuw blousje had, maar dat was niet zo. Haar reactie: je hebt er zo veel ik houd het allemaal niet meer bij
Beetje late reactie, maak ik heb ze ook besteld. Alles in m’n bestelling (incl. bh’s en een pyjama) is echt ongelofelijk zacht, dat zit echt lekker. De bh’s zijn echt mijn favoriet geworden, vooral die zonder beugel. De pyjama is ook heel zacht en zit goed. Alleen de onderbroeken (seamless cotton briefs) kruipen steeds tussen m’n billen tijdens het lopen, dat vind ik irritant. Maar misschien dat ik een verkeerde maat besteld had, ik had mijn normale maat besteld (M). Ze zijn wel zacht en qua stof is er verder niets op aan te merken. De stof bij het kruis is ook breed genoeg. (cc @crazyplantlady)
Deze schoenen, Ecco’s. Ze lopen echt heel fijn, terwijl ik moeilijke voeten heb en waren nu in de aanbieding bij de plaatselijke schoenenwinkel.
Ik heb hetzelfde probleem met die onderbroeken (seamless cotton briefs), kruipen ook op. Dat vind ik wel echt een nadeel. Want verder zijn ze fijn!
Ik had ook een BH besteld voor een tientje en die bevalt zeer goed. Ondermaat/breedtemaat (hoe noem je dat?) viel wel wat ruimer in vergelijking met triumph bijvoorbeeld. Maar de bh had 4 haakjes ipv de gebruikelijke 3 en op de 3e zat ie wel okay. Prijs-kwaliteit lijkt tot nu toe top.
Onze katten zijn er gek op! Het Kremlin is inmiddels aan het afbreken. Het duurt wel een paar uur om hem in elkaar te zetten haha.
Ik heb iets gemist, waar is deze van?
Scotch&Soda!
Het is nu wachten op een post in het impopulaire meningen-topic.
“Ik snap echt niet dat mensen 90 euro uitgeven aan een simpele sweater die iets wegheeft van een marmeren dienblad. Influencers gebruikten deze print 2 jaar geleden al voor hun flat lay fotografie op Instagram.”
Hahahahahha heerlijk. Maar love mijn marmeren dienblad trui dus mensen mogen zoveel haten als ze willen.
Zo leuk! Is dit via Etsy?
Ja op Etsy! Er zijn best veel artiesten die zulke dingen doen, ook in andere cartoon stylen