Als afwisseling voor naast mijn Docs en bikerboots.
Nieuwe chill outfit. Weet even niet meer wie de broek hier ook had besteld maar je hebt me dus geinfluenced
En dan nog dit:
Als afwisseling voor naast mijn Docs en bikerboots.
Nieuwe chill outfit. Weet even niet meer wie de broek hier ook had besteld maar je hebt me dus geinfluenced
En dan nog dit:
Heel mooi indeed! Waarvan is ie als ik mag vragen?
https://www.vintageperzen.nl/
Van deze winkel! Allemaal handgemaakt dus het kleed dat ik heb gekocht is er niet meer, maar ze verkopen wel meer mooie kleden.
Heel erg mooie print idd!
Ik heb dit van de week geprobeerd maar ik kreeg geen korting
Op m’n Kindle app.
Aw teleurstellend ns!!!
Ik ben in ontkenning van de temperaturen volgende week.
Heh ik lees dit nu maar het is toch pas vanaf 18:30 op vrijdag?
Oh ja ik zie 1830 als middag.
Ik gebruik steampod al jaren, sinds steampod 1, en heb supergezond glanzend haar. Het is voor mij de beste stijltang ooit. Hoef ook maar 1x over de lok en ben supersnel klaar en ik heb echt vaag kronkelend haar normaal gespoken. Hopelijk doet hij voor jou ook wat!
Ik ging door jouw bericht even Googlen, maar holy shit wat duur. Het klinkt wel als een goede stijltang
Zeker duur. De eerste heb ik na jaren gebruiken nog doorverkocht voor veel geld. Kon ik mn steampod 2.0 aankoop weer wat rechtvaardigen. Nu zou ik een steampod 3.0 kunnen kopen maar mn 2 doet het nog prima. Handige aan de 3 is dat hij het waterreservoir in de tang zelf heeft ipv in een aparte unit en hij is ws iets kleiner. Maar voor de rest zal de werking ws hetzelfde zijn.
Ik heb ook een foodi! Love it!
De 3 is echt waaaw en veel lichter waardoor hij beter in de hand ligt. De enige stijltang waarmee ik 3 à 4 weken steil haar (met het nodige voorbereidingswerk) kan hebben.
Had jij de 2 of 1 eerst ook? En de 3 vind je veel fijner?
Ik lees net dat de 3 ook 360 graden roterend snoer heeft. Das wel handig maar ook weer niet zo heel irritant nu.
Ik heb ook altijd gewoon lange tijd stijl haar, doe het 1x per week en dan blijft het de hele week zo zitten. Ik was het ook 1x per week dus.
En @Daelyss gebruiken jullie nog iets van serum oid voor het gebruik en zo ja wat? Ik heb een 2 en gebruikte eerst dat speciale steampod serum en sinds dat op is eigenlijk net wat ik kan vinden. Geen idee of ik daar goed aan doe dus vandaar even de check bij jullie
Ik heb de 2. Ik gebruik hem voornamelijk om pruiken te stijlen. Mijn eigen haar laat ik doen door de kapster. De 3 is makkelijker in gebruik en stijlt nog beter vindt mijn kapster.
Nee alleen mijn normale haarproducten en heatprotectant.