Show je laatste aankopen #5

De trui zat helaas niet mooi hopelijk de coltrui wel want de print blijft vet.

6 likes

Maar eens uitproberen!

8 likes

Mooi zeg! Hoe heet dat model all stars?

Converse Lugged!

1 like

Onlangs mijn naaimachine weer uit het stof gehaald dus nu heb ik wat restlapjes gekocht om een etui, laptopsleeve etc. mee te maken. Ja ik hou blijkbaar van hoerige stofjes. :woman_shrugging:

Ik ga vooral heel goed op deze twee.

Groot

image
image

34 likes

Ik denk dat als je laptophoezen en tabletcovers zou maken die een beetje ‘trashy’ ‘the simple life’ ‘90s’ zouden zijn nog best een gat in de markt zou kunnen zijn :stuck_out_tongue:

9 likes

Hahaha ‘hoerige stofjes’ :laughing: die lakstof ziet er idd cool uit! Lijken mij wel niet de makkelijkste om te stikken, maar nu ben ik wel erg benieuwd hoe ze er gaan uitzien in het echt/als afgewerkt product! Stoffen online kopen vind ik echt een opgave haha :sweat_smile:

4 likes

Haha nou ik ben zelf ook heel benieuwd! Als het enigszins ergens op lijkt zal ik het komen posten in het kledingmaaktopic.

1 like

Leuke stofjes! Vind vooral de zebra echt top. Waar heb je ze gekocht?

1 like

stoffen.net. Duurt wel lang :frowning: Had echt zin om dit weekend te gaan frobelen maar er staat dat de verzending 4-6 werkdagen duurt.

1 like

Dat is wel aan de lange kant, ja. Heb je niet nog een oud laken liggen waar je alvast mee aan de slag kan? :grin:

Die website is echt niet goed voor mijn portemonnee, haha. Zulke leuke dingen.

Ja ik heb nog wel wat liggen dus ik kom het weekend wel door hoor. Maar ik had zin om met de zebra aan de slag te gaan!

1 like

Omg zo vet

1 like

Beetje off topic maar aan alle mensen die hét verzwaard deken van Amazon gekocht hebben: zorgt het er ook voor dat je moeizamer uit je bed geraakt omdat het zo lekker is? Mijn vriend wil er eentje voor me kopen maar zelfs nu ben ik al half versmolten met mijn bed door mijn persoonlijke situatie, wil het niet nog erger maken. Oh en welk formaat hebben jullie?

Als dit vanwege psychologische redenen is en je hebt een hulpverlener of maatschappelijk werker, bespreek het dan eerst met hen

4 likes

Hahaha nee vind ik niet. Ik vind het chill maar het is minder fijn dan ik verwachtte. Op bed is het wel chill maar dat ding is mega heet. Dus bijna niet te doen een hele nacht (ik leg m op mijn dekbed). Op de bank vind ik het ook wel fijn maar niet per se beste ever. Ik heb de grootste, 8kg. Als je hem niet dubbel legt lig je ook maar onder eenderde van de deken ofzo dus zo zwaar is het niet. Er ligt niet acht kilo helemaal op je.

Ik heb hem trouwens alleen voor de chill, niet voor prikkelmindering oid

2 likes

images

Ik was weer enthousiast geworden door de stories van @MACdonalds :smile:

22 likes

Niet voor mezelf maar voor vriendlief. Via Bol. Pre-order is wel gelijk dokken overigens.

20 likes

Links is een amethist (birthstone vriend), rechts saffier (mijn birthstone). :star_struck:

50 likes

Nu weer even rustig aan met de flappen :euro: :euro:

27 likes