Show je laatste aankopen #5

Ik gebruik de steampod cream altijd voor stijlen en soms de steampod serum erna. Gebruik ook weleens wat argan olie van andrelon maar altijd samen met de steampod cream.

1 like

Blauwe jas cadeau voor vriend, beige jas cadeau voor moeders.

8 likes

8 likes

Deze onder andere. Verder nog wat schaaltjes, ontbijtbordjes en nog een sloth mok, een wasbeermok, een kattenmok en een berenmok (oké, en een tweede van de vos)

36 likes

Jasje van &other stories

28 likes

Kattenmand en hondenspeeltje! Hopelijk gaat de kat erin haha

35 likes

Toen ik erlangs scrollde leek t net of deze gaapte en moest ik meteen ook gapen, haha

29 likes

Action! :slight_smile: Zijn 1.69.

1 like

Zonder die oren is die onderste toch precies een pik of ben ik nou de enige die dit ziet

58 likes

Hahahaha ik ga stuk

2 likes

Helaas mijn eerste dirty mind gedachte ook :joy:

2 likes

Heel mooi die lila jas! Had 'm bijna ook besteld haha

1 like

Hahhaha ja inderdaad :joy:

1 like

Normaal bewaar ik mijn make-up, kabeltjes, laders en snoertjes, en nagelspullen in dozen waar geursets in zaten (van die giftsetdozen van onder andere La Vie voor de beeldvorming) maar ik gun mijn make-up een after Corona upgrade omdat het 6 maanden geen aandacht heeft gehad :joy:.

En ik ben niet ontevreden. Eerder verbaasd dat het zo goed is en snel afgeleverd was. Van Ali.

Link :

€ 10,66 54%OFF | Nieuwe Upgrade Grote Capaciteit Cosmetische Tas Hot-Selling Professinal Vrouwen Travel Make Case

23 likes

Ik dacht het ook ja!

1 like

Heb je een linkje? Of de zoekterm waaronder je zoiets kan vinden?

1 like

Ik heb eerlijk gezegd geen idee :sweat_smile:. Ze stonden daar in het schap en ik vond ze mooi! Had geprobeerd ze te vinden omdat ik dacht dat het LE’s waren, maar kon ze online destijds niet vinden :slight_smile: het is wel de jongens-maat bedenk ik me nu, die zijn iets anders (geen roze zool, andere veters).

1 like

Woordjes leren en tarot leggen

11 likes

Wasbeertje :smiling_face_with_three_hearts:

18 likes

Ik maak een nieuw karakter dus dan MOET ik wel bijbehorende dobbelstenen jwz :nerd_face:

26 likes