Show je laatste aankopen #5

Ja de airmaxjes blijven fantastisch

1 like

Voor op werk en andere “veel loop/sta” -dagen.

En dit vest

12 likes

Ik ben heel benieuwd naar dit vest. Heb hem nog steeds in 't mandje zitten maar twijfel…

Mannenjas van Gianni Feraud gekocht bij TK Maxx.

Doen! Ik vind hem echt leuk. Twijfel zelfs of ik hem ook nog in het grijs bestel. Tis ook echt een best dik en warm vest. En door het soort van opengewerkte patroon bij de mouwen is ie net wat minder saai. Vaak ziet iets er op een plaatje van de winkel anders uit, maar dit valt precies hetzelfde. Oh en de mouwen zijn eindelijk eens een keer lang genoeg dus dat is ook al heel wat waard haha

Hij valt trouwens wel best wijd. Normaal neem ik in vesten L omdat ik van een beetje oversized hou (wat vesten betreft tenminste), maar daar verzoop ik in dus toch maar een M gekozen.

1 like

Wat zijn dat voor vans? Super chill

Ultrarange Rapidweld

1 like

Vintage ring met amethist :heart_eyes:

(nummer 9)

39 likes

Moooooooi! Ik vind die pareltjes met amethist zo mooi maar moet echt maat 21 hebben ofzo en met vermaken ben ik ban dat het lelijk wordt…

9 likes

afbeelding

Lekker veilig shinen in het donker! (Had een coupon gevonden dus 52 euro inc shipping&taxes)

15 likes

Via Takeitslowstore

36 likes

Wat een mooie jas! Waar is ‘ie van?

1 like

9 likes

Want mijn favo Mild Airy Finish is echt te uitdrogend voor mijn huid

11 likes

Dankje! Van stand studio.

1 like

Modstrom jas maar dan met persoonlijke kortingscode dus scheelde 25%
Edit: bij zalando is hij 20 euro goedkoper!

11 likes

Voor mijn lievelingspeuter

Voor mijn lievelingsman

Voor mezelf en iedereen die ik verrot wil trappen

21 likes

Ooh wat een mooie jas maar zo duur :disappointed_relieved:

Jaaa. Zou er ook geen 229 voor betalen. Nu betaal ik 171 door de kortingsbon, ook veel maar ja kreeg wat verjaardagsgeld :slight_smile: bij zalando is hij 209 trouwens.

1 like