Show je laatste aankopen #5

Nieuwe schoenen

9 likes

Dit is echt zo’n fijne jas! Hij is bij mij na een aantal jaar versleten maar zou hem zo opnieuw kopen.

2 likes

Fijn om te horen! Is het echt warm? Ziet er nl best dun uit…

Ja hij lijkt op de foto dun maar in het echt is het best een dikke jas. En hij is echt voldoende warm. Ik heb hem destijds gekocht voor de winter op koude stations en hij voldeed prima.

1 like

Oeh mooie jas! Mooi dat ie wat strakker in de taille zit. En als ie echt warm is wil ik hem ook wel haha.

Zie m op deze site voor een stuk goedkoper

Deze is hetzelfde toch?

Ja zelfde. Ik zag hem ook op die site maar ik ken die niet. Vertrouw het niet haha.

Ja ik ken die site ook niet… Maar hij heeft goeie reviews op trustpilot?

Ja ik zie het. Dan zal het wel, ga jij het proberen?

Ja ik twijfel ook, omdat de korting best hoog is dat ik niet helemaal vertrouw. Maar lees veel goeie recencies dus ik ga het maar proberen denk ik

1 like

1359202.jpeg

Samsung Galaxy S20+

Na jaren Apple nu maar eens een Android telefoon en hij bevalt prima!

21 likes

Heb hier wel eens besteld, gewoon betrouwbaar! :slight_smile:

2 likes

Is een soort Scandinavische Zalando. Ik heb hier ook besteld en goede ervaring! :blush:

2 likes

Heel mooi! Heb je een linkje van de bovenste? Zie hem niet op de site

Is dit dezelfde?
Vind m in donkergroen of donkerrood ook wel gaaf!

Ik had een Rains jas gekocht, de korte. Super mooi. Normaal heb ik maat s of m, dus er 2 gekocht s/m en xs/s, maar zelfs xs/s valt nog super wijd en groot.
Is t de bedoeling dat je die jas over je normale jas doet ofzo? Hahah

1 like

Ik had net hetzelfde, ik heb meestal al maat xs/s dus jassen vallen bij mij vaak wel groot, en nu ook. Ga hem terugsturen, en heb al een andere op het ook die ze nog in een maat kleiner hebben (xxs/xs geloof ik). Dat de jassen unisex zijn speelt ook wel mee in de wat grotere pasvorm volgens mij

1 like

Tja niet van Rains maar mijn regenjas vd Zara ook M (normale maat) gekocht maar echt veels te groot joh. Denk idd ivm functionaliteit wat ruimer opgezet

1 like

Deze van de H&M

2 likes

Ja is dezelfde!

1 like

Pannenonderzetters !

57 likes