Show je laatste aankopen #5

Welk type is dit? Wij zoeken nog een nieuwe haha

Ja we hebben hem vandaag binnengekregen en we zijn er nu al hartstikke blij mee! Ik ben fan haha.

@Autumn Het is de Philips LatteGo 2200 EP2231/40 (laatste is de kleurcode volgens mij, dit is de zwarte). Ik zie nu overigens dat ie €60,- goedkoper is, fml :joy:

2 likes

13 likes

Ik heb deze jas zo’n 5 jaar geleden gekocht (misschien wel langer?) en hij is nu een beetje versleten, dus ik had mezelf ook al laten influencen door iedereen hier door die leuke prijs. Maar nu kijk ik op de site en is hij bij Boozt ook €209. Dus nu vind ik hem gelijk weer te duur. Misschien helpt dat voor jou ook :sweat_smile:

Super leuk! Waar vandaan?

Staat er inmiddels bij :slight_smile:

1 like

Salsa skoen

22 likes

Nieuwe voorraad hay kaarsen :money_with_wings:

58 likes

Lijken deze nou niet heel erg op seksspeeltjes? :grimacing:

47 likes

Multifunctioneel

25 likes

Een overprijsde onderbroek waar “Buon appetito” op staat. Ik moest hem hebben!

41 likes

Van waar?

Wel echttt overprijsd, ik hoop dat dit mijn lievelingsonderbroek wordt en hij jarenlang mooi blijft haha!

2 likes

Bovenste beide van c&a en de muziekhanger is voor een collega die met zwangerschapsverlof gaat

15 likes

Jaja die muziek hanger is gewoon voor Tony :innocent:

1 like

Ze zijn in het echt minder fel haha.

32 likes

Nieuwe koffie kopjes :heart_eyes:

32 likes

Die had ik ook zo fijn, hij is alleen gisteren stuk gegaan na 4 maanden :sob:

nieuwe patta’s hehe

9 likes

Ik heb de Modstrom jas inmiddels binnen hoor via boozt! Had m zaterdag besteld en vandaag dus in huis, prima gegaan! Hij zit super, ben er echt heel erg blij mee.
Zal zelfs voor mij als koukleum wel warm genoeg zijn verwacht ik dus bedankt voor t influencen!