Show je laatste aankopen #5

Ik heb gewoon m’n eigen maat hiervan alleen heb niet dit soepele leer maar die stevigere versie

1 like

Van de H&M, net als de rest!

1 like

29 likes

Ik heb ze in mijn gewone maat, een maat kleiner was echt net te klein. En mijn gewone maat is eigenlijk te groot, dus draag ze met een zooltje en dikke sokken :sweat_smile: Maar ik vind ze zo tof!

1 like

Ooh dat heb ik ook normaal idd ook! Zo irritant. Maar ze waren uitverkocht dus ik heb de crocoversie wel kleiner besteld en ga even passen zodra ze binnen zijn.

1 like

Ik vind dat bord vooral enig, must have it!!

1 like
1 like

@Monica Dit heb ik ook inderdaad! Maar bij 1 voet is deze maat toch wel erg groot, terwijl het voor de andere voet precies goed is.

2 likes

Ik vind eigenlijk alle platform docs minstens een halve maat groter uitvallen dan paren met de normale zooi. :stuck_out_tongue:

2 likes

Heb jij de gevoerde of ongevoerde versie?

@Eddie Ik heb namelijk de eerste en zou die toch liever een maat groter gehad hebben. Er past nog wel een dikke trui onder, maar rond mijn (nauwelijks bestaande) heupen is ie dan wel wat strak.

1 like

Ongevoerd. Ik miste bij de gevoerde de extra warme laag in de mouwen.

1 like

Dat zou wel chiller geweest zijn inderdaad!

Ja die inderdaad! Ik vind het wel gaan qua warmte. Ik had hem vandaag aan met een dun wollen truitje en dat was prima, maar had warmer gekund. Maar ik ben dan ook lang buiten geweest en compleet nat geregend.

1 like

Het rokje en de cardigan. Ben superbenieuwd hoe het zal vallen. Hoe zouden jullie dit combineren in de winter? Ik denk met een witte coltrui. Maar ik twijfel wat eronder past qua panty en schoenen.

11 likes

Wauw die zwarte jurk :heart_eyes:
Die eerste outfit zou ik wat stoerder maken met bikerboots/docs. Misschien dat een kleine stippen-panty leuk staat, maar ik hou wel van print op print. Ofwel full prep embracen met pumps.

2 likes

Cropped coltrui, fluffy coltrui, fluwelen trui, docs, all stars, platforms, veterschoenen, netpanty, kniekousen, kanten sokjes, witte maillot.
Love dit soort pakjes :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Waar os dat roze pakje van? :smiling_face_with_three_hearts:

Sister Jane!

1 like

9 likes

Deze parels van Camper :grin:

10 likes