Suffe aankoop Maar wel blij mee want er is 50% korting op deze brabantia bij blokker.
Hoop echt dat dat jurkje gewoon leverbaar is want hij is al de hele tijd uitverkocht in mijn maat en ik ben er zeker van dat 'ie mij echt tof gaat staan maar het universum staat vast aan mijn zijde

Een lontknipper van Yankee Candle.
Half uur zitten zoeken naar een leuke wollen oid trui want ik heb alleen maar hoodies en crewnecks maar uiteindelijk bestel ik toch weer dit…
Ik heb met heel veel plezier de koptelefoon gebruikt die ik van @mikselke heb gekocht, maar er viel in juli een oorkussen uit. Kwijt, weg, doei. Ik vind grote aankopen doen altijd heel eng en twijfel er lang over dus ik loop al twee maanden rond met een koptelefoon met maar één oorkussen. Comfortabel is anders. Maar vandaag heb ik gewoon een nieuwe besteld, we gaan het zien.
Wow ik heb in tijden niet zo’n lage broek gezien
Mijne is van America today.
Ik heb een maat M, past nog een dikke trui onder.
M is wel over het algemeen mijn normale maat
Ja erg fijn haha! Achterkant is wel wat hoger hoor maar ik krijg last van mijn buik bij hoger zittende broeken.
Kon je niet een nieuw oorkussen krijgen? Heb ik ook eens gehad met mijn urbanears. Toen kreeg ik zelfs gratis nieuwe!
Nog niet binnen alleen, hoop dat de maat goed is!! (Zelfde maat als m’n 1460 besteld maar op Zalando stond dat je een maat kleiner moest nemen?)
Dat had vast gekund, niet bij nagedacht
Ja ik heb ze ook echt een maat kleiner!
Wow ik kende dit model nog niet, vind ze er echt leuk uit zien!!
Sinclair!
Waar is die leuke grijze overhemd jas van?
Ahh jammer, misschien bestel ik dan ook een maatje kleiner nog… Vond je ze ruimer qua lengte of breedte of allebei? En heb je andere Dr Martens wel groter?
Ik heb andere dr martens in 38 maar hier glipte ik in een 38 met mn hiel gewoon uit