@Monica Dit heb ik ook inderdaad! Maar bij 1 voet is deze maat toch wel erg groot, terwijl het voor de andere voet precies goed is.
Ik vind eigenlijk alle platform docs minstens een halve maat groter uitvallen dan paren met de normale zooi.
Heb jij de gevoerde of ongevoerde versie?
@Eddie Ik heb namelijk de eerste en zou die toch liever een maat groter gehad hebben. Er past nog wel een dikke trui onder, maar rond mijn (nauwelijks bestaande) heupen is ie dan wel wat strak.
Ongevoerd. Ik miste bij de gevoerde de extra warme laag in de mouwen.
Dat zou wel chiller geweest zijn inderdaad!
Ja die inderdaad! Ik vind het wel gaan qua warmte. Ik had hem vandaag aan met een dun wollen truitje en dat was prima, maar had warmer gekund. Maar ik ben dan ook lang buiten geweest en compleet nat geregend.
Het rokje en de cardigan. Ben superbenieuwd hoe het zal vallen. Hoe zouden jullie dit combineren in de winter? Ik denk met een witte coltrui. Maar ik twijfel wat eronder past qua panty en schoenen.
Wauw die zwarte jurk
Die eerste outfit zou ik wat stoerder maken met bikerboots/docs. Misschien dat een kleine stippen-panty leuk staat, maar ik hou wel van print op print. Ofwel full prep embracen met pumps.
Cropped coltrui, fluffy coltrui, fluwelen trui, docs, all stars, platforms, veterschoenen, netpanty, kniekousen, kanten sokjes, witte maillot.
Love dit soort pakjes
Waar os dat roze pakje van?
Sister Jane!
Geinfluenced hoor! Na jouw post ook meteen besteld.
Hadden ze hem nog bij jou? Ik had hem besteld, bij een winkel een paar plaatsen verder op want in de buurt was hij er al niet meer😅. Maar toen kreeg ik mail dat hij toch niet op voorraad was dus dat hij niet geleverd kon worden. Dus ik balen.
Maar er stond nog bij een blokker dat hij er was dus ik daarheen gebeld en ze hadden er nog één en die hebben ze toen voor mij aprt gezet.
Maar nu ben ik helemaal blij dat hij staat😛
Oh meen je! Heb na mijn bevestigingsmail van gisteren nog geen mail gekregen dat ik hem kan ophalen. Maar als het goed is zou dat wel bij mij in de stad moeten zijn. Gelukkig is het toch nog goed gekomen bij jou!