Klinkt top!!
Ja! Maar meer omdat ik nog geen goedkoper en beter alternatief heb gevonden. Het werkt prima, maar het resultaat blijft 1 tot 2 uur en daarna moet je het weer opnieuw aanbrengen als je weer vollere lippen wilt.
Ik ben hier ook benieuwd naar! Ik vond hem zo kriebelen toen ik hem paste, maar zo leuk… @Oprah jij bent de expert voor mijn gevoel
Voor het geval die IPL dingen een forumtrend worden wil ik even waarschuwen dat je moet uitkijken met tattoo’s. In enthousiasme is zoiets makkelijk te vergeten, maar je kan op die plek brandwonden veroorzaken en je tattoo + huid daar blijvend mee beschadigen. Ik had een keer zo’n apparaat van een vriendin geleend en kwam daar gelukkig nog net op tijd achter
ben benieuwd! Vind je hem niet kriebelen nu dan haha?
Ik heb precies de ‘goede’ combi van huidskleur en haarkleur dan voor dit apparaat. En als jij 4 maanden haarvrij blijft, hoe lang heb je daarvoor dan moeten laseren? (Hoeveel keer zeg maar)
Ik heb de handleiding gevolgd, dus 5x telkens om de 2 weken. Na 3x begon ik al resultaat te merken (tragere groei)!
Ik hoop deze te scoren met black friday met goede korting
Ik heb geen ing helaas
Ik wel en ik heb veeeeel te veel van die punten waar ik nooit iets mee doe. Als het gewoon een voucher is die doorgestuurd kan worden kan ik wel even kijken of ik 'm voor je kan scoren?
Oh dat is wel heel lief. Maar wil denk ik wel een iets uitgebreide. Weet niet of het dan wel kan.
Hier staat wat er onder de actie valt:
Ik bemoei me er misschien te veel mee maar ik ben vrij en verveel me, haha.
Kijk maar even, graag bereid mijn punten hiervoor te gebruiken (ook voor anderen trouwens, je mag 10 van de vouchers bestellen)
Ik heb deze thuis ook nog liggen en gebruik hem nooit. Als je wilt mag je hem overkopen?
Wow ik heb echt geen nieuwe broeken meer nodig maar deze is echt fantastisch
HEMA!
Ben ik net gezwicht voor dit veels te dure ding. Om mijn nieuwe korte coupe te stylen? Misschien…
Hopelijk bevalt het !