Show je laatste aankopen #5

Haha ja dat had ik ook :weary: Ik werd helemaal gek dus had snel deze twee besteld, maar vervolgens kon ik het nog steeds niet laten rusten en bleef ik maar kijken op die site en uiteindelijk nog 1 beverly hills besteld ‘want anders durf ik hem niet te branden’ :o_o: :o_o:
Ben blij dat ze nu niet meer te koop zijn, kan nu weer verder met mijn leven :biggrin:

1 like

Mooi! Heb je een linkje?

o m g ik dacht dat het een hippe versie was van de Dr zijn screwdriver…

ik moet denk ik even minder kijken…

3 likes

De maat was goed gelukkig! Vind ze hetzelfde vallen als 1460 eigenlijk.

Heb ook nog deze besteld en die vond ik dan wel ietsje kleiner vallen, maar dat is goed want ik zit altijd tussen 2 maten in bij dr Martens

13 likes

Haha nu je het zegt! Misschien kan ik nu ook als de doctor rond gaan rennen!

1 like

Beetje random aankopen op zalando lounge haha

Shirt voor m’n vriend:

Tas voor hiken/fietsen:

Yankee candle:

8 likes

Wil ik ook wel weten!

Ahhh bedankt voor de tip! Ik hem heb ook besteld, perfect voor de dagelijkse boswandelingen!

1 like

Oe, welke maat heb je genomen? Of weet je een beetje hoe dit merk/ model valt?

Ah waarom zie ik dit nu pas, ze m nu alweer weggehaald :sob:

Is deze van ikea? Mooi!

Massimo Dutti jas

Nike sporttop

Zuurstok trui

29 likes

Van de Zara. Nu maar hopen dat paars mij een beetje staat😌

27 likes

26 likes

Ze zijn binnen :smiling_face_with_three_hearts: eerste paar, laat het inlopen begin

43 likes

Mijn nieuwe perfecte vintage tasje :heart_eyes: ereader, portemonnee en telefoon (en mondkapje of course) passen erin dus nu hoef ik niet meer een zwart gat met zooi mee te slepen, of m’n legerprint fannypack te dragen bij een fancy outfit (al zal ik dat nog steeds wel doen want het is vet)

38 likes

Ja he! Echt blij mee, thanks. Via UW!

1 like

Je hebt me geinfluenced met die site, wat een goede sale!

Ik heb deze jas besteld:

“Warm and cozy enough for even the darkest, coldest days of the Scandinavian winter” haalde me over, ben echt een koukleum :cold_face:

1 like

Ja het is een kinderding volgens mij maar de tekst is leuk en ik hou van egels haha.

8 likes

Ken je het merk? Zou die jas echt geschikt zijn voor “even the darkest, coldest days of the Sandinavian winter”? Als je naar de originele prijs kijkt mag dat wel haha.

1 like