Show je laatste aankopen #5

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Staat je idd erg goed! Ik hoop echt dat ik ooit ook zoiets aan kan en mij ook prettig voel dan. Pretty!

1 like

Nieuw wapen in mijn strijd tegen de winterdip :muscle:

24 likes

Ziet er met deze bh ook mooi uit!!

1 like

Ik word wel een beetje bang van hoe blij deze mevrouw is :joy:

15 likes

Hij staat je fantastisch! :star_struck:

1 like

Als ik ook zo blij word, beschouw ik het als een succes :grin:

4 likes

Dit gezellige plantje

En had een groene kneusjes box met deze planten:

Alleen de rechter

En bijna alle potten ervoor ook nieuw, want mijn potjes bleken te klein :sweat_smile:

54 likes

Oehh die linkerpot op de onderste foto is zooo tof, waar heb je die van?

Heel kut antwoord, maar van een bloemenwinkel hier in de buurt :sweat_smile: zag iets soortgelijks wel bij Groenrijk (een grotere tuinwinkel)

Kun je laten weten of dit werkt? Ik ben nu iedere dag zo moe, dus als het werkt heb ik dit echt nodig

Ahh haha zal eens op zoek, dankje!

Ik overweeg ook iets dergelijks aan te schaffen. Wil je laten weten hoe hij bevalt?

Ja klopt die zwarte versie is ook anders dan op de foto. Soort van Overzeas aan de onderkant inderdaad haha. Ook heel lang terwijl ik eigenlijk helemaal niet zo’n korte benen heb. Mijne gaat dus ook retour helaas. Echt balen want op de foto’s van de modellen zag ie er wel heel leuk uit

Heb trouwens wel een nieuwe besteld van een ander merk dus hopelijk past die beter. Dit is nog erger dan de perfecte gewone jeans vinden :sweat_smile:

Deze in het zwart:

Heerlijk als online bestellingen ook echt goed zitten :clap:t2:

16 likes

Waar zijn de rokjes van?

Beiden van Costes!

1 like

Yes will do! Als het goed is komt ie één dezer dagen binnen.

Ik heb er al zoveel besteld. Van pull& bear, bershka, vero. Allemaal of enorm wijd of alleen geschikt als je benen van 2 meter hebt.

Ah ja stom is dat he. Ik had er vroeger altijd van Cars, maar dat is al zo lang geleden. Toen was ik 12 denk ik, dus dat model verkopen ze waarschijnlijk al eeuwen niet meer.

Op de site van Esprit staan er wel een paar Misschien toch het proberen waard? Als plan B ofzo :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Broek, wel 1 maat kleiner want deze ging net te comfortabel aan en denk dat hij wel uitloopt.

22 likes

Paar simpele schoenen voor de herfst

20 likes