Haha ja ik vind haar hoofd ook vervelend, zo popperig. En een groot voorhoofd.
(Sorry model hoop dat je niet meeleest)
Haha ja ik vind haar hoofd ook vervelend, zo popperig. En een groot voorhoofd.
(Sorry model hoop dat je niet meeleest)
Oke het laatste deze maand wat ik koop haha.
Hey die heb ik ook. Ga je geen spijt van krijgen, zooo gezellig!
Komen er leuke kleurtjes af als er een kaars in zit? Ik stel me echt een kleurenbom ofzo voor haha.
Haha nee dat niet. Maar wel gezellig rood licht. Maar misschien is de jouwe wel net een beetje anders hoor, want ik heb de mijne al heel lang.
Oh lijkt met lichtje erin wel heel anders. Bedankt voor de foto.
Heb je een link/ naam vns de zwart wit gestreepte trui?
Een koptelefoon met platte speakers waardoor je ermee op je zij zou kunnen slapen!!! Hij komt als het goed is dinsdag of woensdag binnen, ik kan nie wachten (en mijn kapotte rug ook niet - ik slaap nu steeds op mijn rug en daar houdt mijn lichaam schijnbaar niet van).
Ik heb deze van een of ander B- merk en het is zo fijn! Ik gebruik hem met een verhaaltje voor het slapengaan podcast, echt ideaal
Omg yes ik wil dit ook! Laat binnenkort mijn ogen laseren en dit lijkt me ideaaaaal voor het herstelproces dat ik in bed moet liggen. Waar heb jij hem besteld?
Oeh mooi, heb je een linkje of merk? Zie alleen dat ie van Zalando is.
Joooooo love die col
Ooooh, oliebollen! Wat een goed idee! Ga ik zo ook halen.
Ik ben vet opgelucht! Ik had een heel lange, formele, donkerblauwe jurk gekocht voor mijn nichts bruiloft, maar door Corona zijn de plannen voor het chique diner gewijzigd en zal het wat meer casual zijn, waardoor ik me heel ongemakkelijk voelde bij het idee overdressed te zijn. Ik heb ik op de valreep en met weinig hoop nog een jumpsuit besteld bij Bonprix, blijkt hij best goed te staan! Voel me er vet comfortabel in.
Kleur (gaat uiteraard een andere bh onder)