Show je laatste aankopen #5

Staat ie ook online? Ik probeer te zoeken maar ik heb geen idee welke zoekterm ik moet gebruiken haha

Heb 'm via de Belgische website, Crelando drukknopenset heet ie.

1 like

Nijntje nachthemddd

en

Plaid met capuchon (en binnenzakken! :smile:)

31 likes

Toevallig heb ik gisteren naar hetzelfde tvkastje zitten kijken voor ons nieuwe huis! Zou je kunnen laten weten hoe de kwaliteit is?

2 likes

Ben benieuwd of die laatste wat is. Scheer normaal met gewone mesjes maar dit lijkt me sneller en vooral veiliger :sweat_smile:

12 likes

Voor mezelf (geïnfluenced door @Dombo )

Sinterklaaskadootjes voor broer (de enige man die Axe deo niet als douche in een bus gebruikt) en schoonzus

8 likes

Ja zal ik doen. Het zal wel nog een week of twee duren voordat hij in elkaar staat maar zal tegen die tijd wel even een update geven.

1 like

Ons huis hangt nu vol met mid century modern lampen! Love it. M’n vriend wilde deze echt perse hebben haha.

Hij ziet er zo tot uit in het donker.

52 likes

Zo blij met die top en broek :smiling_face_with_three_hearts:

29 likes

Dit spel kan je bij de Kruidvat kopen en is eenpersoons en niet supereenvoudig. Ideaal in deze kut-Corona-periode waarin spelavonden lastiger zijn.

19 likes

Dit kun je maar eenmalig spelen zeker? Tot dat je alle opdrachten ‘af’ hebt?

Ja, je kan weer opnieuw beginnen, maar het zijn wel puzzels die je dan al eens hebt gedaan. Maar het is niet zoals exit, dat je echt maar 1 x kan doen.

Edit: net als een legpuzzel, kan je vaker doen. Maar is dat leuk?

Ja!

3 likes

Mooie combi :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Waar zijn de mondkapjes van?

@Printemps Zeeman!

Dorothy Perkins, maar heb ze bij Zalando besteld

1 like

Zeeman!

Edit: oh zie dat je al geholpen was haha, maar klopt dus en ik heb hem al aan. Hij is fantastisch! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik heb deze ook gekocht twee weken terug. Heel blij mee :smiling_face_with_three_hearts:!
Met m’n vorige Shepherd sloffen heb ik 3 jaar gedaan. Die hadden een zachte onderkant en deze een harde. Dus ga er vanuit dat deze minstens net zo lang mee gaan :ok_hand:t3:

1 like

Grappig, ik heb die stoelen op mijn wishlist staan. Maar geen verkoper dan dus :frowning:

Ik wilde ze ook via Bol bestellen. Wel netjes van ze. Sowieso vind ik Bol qua externe verkopers altijd wel netjes :slight_smile:

1 like