Ja, misschien. Duurt sowieso nog even voor ik bestel (eerst de spaarrekening nog aanvullen, haha), maar zoiets zorgt er niet voor dat ik snel zal kopen ofzo.
Waar blijven je aankopen van de ikea? Foto’s!!!
Ik ben ook geinfluencd (hoe schrijf je dit ) door het forum en heb net het zitbadje besteld…
De laatste 2 weken heb ik schandalig veel gekocht. Zet je schrap😂
Make-up en verzorging
Accessoires voor in huis
Plantenpothouder
Douchegordijnhaken in goud
Kussen
En mondkapjes
Oeee waar is deze van?
Zo goed?
Dit krijg je wanneer je een huis inricht. Verder nog dingen als bestek, borden, verf, een afdruiprek,behang etc.
Ik zie in de douchegordijnhaken alleen maar
alsof het paperclips in die vorm zijn.
Gouden douchehaakjes is iets waarvan ik niet wist dat ik het nodig had, tot nu haha. Leuke aankopen!
Ik heb de shave en ben er echt blij mee.
Oh dat is goed om te horen. Wordt het wel echt zo glad als met een scheermesje? En kun je er gewoon mee over je knieën? #ladyshavenoob
Wat een stom woord eigenlijk ook dat ladyshave. Alsof je iets voor mannen een menshave noemt haha
Ah, dat vermoedde ik al! Heel veel plezier er van
Ah op die manier! Legpuzzels nog een keer doen vind ik wel leuk als er een jaar tussen zit. Ik dacht inderdaad dat het zoals Exit was. Dan ga ik er ook naar kijken
Ze zijn van een online boetiekje: Max15! Heb ze gisteren binnen gekregen en ze zijn echt heerlijk warm
Van Hoyrup! Volgens mij maken ze geen lampen meer Ze staan nog wel op eBay/marktplaats http://schiolers.dk/
Iets minder glad, maar de haartjes die terug komen zijn minder stug is mijn mening. Ik ga gewoon over mijn knieën, heb de oksels al geprobeerd en scheer ook mijn bikinilijn ermee.
Ik had erg veel haren op mijn bovenbenen, daarom heb ik hem juist gekocht, als je scheert komen na mijn mening zwarte stugge haartjes terug en nu komen er wat minder stugge haartjes terug.
Oef echt mid century modern dus
Wel heel vet!
Staat je prachtig!
Ik had precies hetzelfde. Toen ik ze eenmaal had gezien wist ik dat ze een keer met me mee zouden gaan😂 Nu wil ik ook een gouden douchekop en kraan.
Bedankt!