Nog twee mondkapjes met lintjes via Etsy zodat mijn oren na de vakantie niet verder naar de maan gaan.
Ik heb de Flowee spijkermat gekocht nadat ik erover las hier. (@anon42392789 was jij dat of zit ik er totaal naast?) Kan echt niet wachten tot hij vanavond geleverd wordt.
En ik was niet de enige want ik heb blijkbaar de laatste besteld die op bol.com beschikbaar was.
Probeer keihard te bedenken waarvoor dit is, loop je hierop?
Je ligt erop of je zet je voeten erop. Zou ontspannend werken en ook verlichting bij rugproblemen etc. Lijkt bijna te mooi om waar te zijn als je de website leest, maar ik hoop in ieder geval dat het ontspannende deel wel werkt bij mij.
Geïnfluenced
Toen de horeca de vorige keer weer open mocht keek ik het meest uit naar een lekkere cappuccino. Nu hoef ik die (hopelijk) niet te missen
Goeie koop! Love it
Hoe heb jij het opgebouwd en hoe voelt het als je er baat bij hebt? Ik heb dat ding al een jaar liggen, maar het doet pijn en het helpt me niet te ontspannen
Eerst met een T-shirt aan erop liggen.
Uiteindelijk had ik het gevoel dat het niets meer deed dus toen met een blote rug.
Geef het echt 5 minuten. Langzaam voel
Je je rug warm worden en de doorbloeding.
Het lukt mij ook niet elke dag, dan doet het wel te pijn ofzo
Maar het kan natuurlijk zijn dat je er te gevoelig voor bent?
Ik ga het nog een kans geven!
Yesss, heb ook een rode iPhone en vind het echt leuk, keer wat anders dan saai zwart/zilver/wit.
Cool! Ik had hiervoor de iPhone 7 in rose gold en daarvoor de iPhone SE ook in het rose gold. Vind deze rode heel erg wennen! Ook is de voorkant zwart ipv wit (wat ik gewend was)
maar het is zo mooi
Jaaa same! Ik zag die nieuwe iPhone 12 in mooie donker blauwe en licht groene kleur, ook heeel leuk.
Alles via Zalando. Hopelijk past het allemaal, ik koop eigenlijk nooit schoenen online, maar ja, 2020.
Ik draag dan wel altijd een dun T-shirt.
Hoe lang lig je erop?
Meestal een kwartiertje maar ken ook mensen die een half uur etc doen.