Show je laatste aankopen #5

Haha ah zo lief, dankje!

1 like

Staat je heel goed! Waar heb je hem gekocht?

Zalando! Merk is Wallis

1 like

Online wat besteld en dit is wat ik ga houden :upside_down_face:.

39 likes

Leuke laarzen!

1 like

Staat je goed! :smile:

1 like

Schoenen van Bronx en jurkje van H&M!

25 likes

54 likes

Ik ben verliefd op het eerste jurkje, staat je heel mooi! Waar heb je hem gekocht?

1 like

Kun je dit niet zelf maken in Photoshop en dan met behulp van strijkpapier op een shirt kunnen ‘plakken’? Zelf zou ik niet zo snel zoveel geld uitgeven voor een t-shirt met een print, omdat ik bang ben dat die print dan na verloop van tijd zal gaan vervagen of loslaten.

@Foucher, wat een mooie kleur!

1 like

Dankjewel :blush:, bij Zalando besteld, hij is van Jacqueline de Yong.

1 like

flowee

ik ben zo beïnvloedbaar, maar dit klonk echt als iets wat ik nodig heb in mijn leven

13 likes

Oh laat eens weten hoe het bevalt. Ik twijfel al lang om zoiets te kopen.

Die heb ik ook in de kast :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik ben niet @littlenumbers, maar ik heb die van mij vanmiddag binnen gekregen. Ik ben eerst voorzichtig met 2 t-shirts begonnen, toen direct al 1 uit gedaan omdat ik te weinig voelde, en na een paar minuten kon dat shirt ook uit. Ik vind het een kruising tussen pijn doen en heel fijn voelen. Je moet even wennen, maar het is wel apart. Ik had zelf niet dat mijn hele rug warm werd en dat ik mijn bloed echt voelde stromen zoals je soms op internet leest, maar het was op zich wel ontspannend, al is het alleen al omdat je een tijdje helemaal stil ligt. Ik heb er direct 20 minuten op gelegen, maar ik heb wel een hoge pijn grens wat dit soort dingen betreft.

5 likes

Lekker aan het inslaan voor mn nieuwe huis, kan niet wachten.
Lampen voor nieuwe huis:

Planken voor in de keuken:

Plaid van de Appie (in een roestkleur):

25 likes

Spijkermat. Jezelf martelen ter ontspanning :+1:

3 likes

Zo niet nodig maar ik kon niet weerstaan :sweat_smile:

29 likes

Heb je een link?

Yes, dit zijn ze: