Show je laatste aankopen #5

Mijn vriend vond hem tuttig en de kleur paars niks. Nu twijfel ik of ik hem veel dragen, maar ik heb de kaartjes enzo er al afgerukt

15 likes

Die lampen zijn echt prachtig, waar zijn ze van

Vind je dat zelf ook dan?

1 like

ik kreeg geen wow effect (ik heb truien die ik leuker vind staan), maar vond hem wel leuk genoeg om te houden en makkelijk te combineren

Gewoon lekker aan doen, je vriend hoeft toch niet elk kledingstuk fantastisch te vinden? Als jij het leuk vindt.

20 likes

True :blush:

Leuk! Waar gekocht?

2 likes

Ik denk van de lampjesfabriek. Heb zelf net zo’n lamp opgehangen maar dan met 5 lampen. Staat zo mooi, heel blij mee!

2 likes
1 like

Yes!

2 likes

Ik heb mijn spijkermat al een paar jaar! :tipping_hand_woman:
Met het badje ben ik wel hard geinfluenced.

1 like

voor de shakti trend ppl

1 like

Nu met korting ook nog: https://www.delampjesfabriek.nl/product/zwart-ombre-hanglampen-set/

1 like

Samen met mijn vriend deze auto! Het wordt mijn (onze) eerste auto, zo ontzettend blij mee :smiling_face_with_three_hearts:

65 likes

Heeft iemand in de omgeving van Utrecht zo’n mat waar ik op mag liggen even

Eén van de verjaardagscadeaus voor vriend: wij tweeën + zijn hondje geanimeerd in Rick&Morty stijl! Vind hem zo leuk geworden! Nu nog als poster laten printen en in een lijst doen. Iemand had dit een paar maanden terug ook hier gepost (thanks!) en vond het zo leuk dat ik het meteen had opgeslagen als cadeau idee. (Voor de geïnteresseerden: https://www.etsy.com/nl/listing/796771724/r-n-m-paar-portret-paar-portret?ref=shop_home_active_4&frs=1&crt=1)

48 likes

Oh dit is heel tof, mijn man is ook Rick &Morty fan, goeie tip!
Ideaal ook dat je het digitaal krijgt want heb niet zulke goede ervaringen met dingen die van zo ver moeten komen via Etsy. Ik ga dit opslaan iig!

1 like

Goliathus Orientalis (man) in vliegende houding en in een insectenlijst

Titanacris Albipes (man) - wordt nog voor me ingelijst

Ennnn de volgende planten + potten:
Kleine Calathea Sanderiana

Haworthia Fasciata Concolor (gok ik)

Sansevieria Boncellencis

28 likes

De shoppings voor het nieuwe huis gaan lekker dit weekend:

&

18 likes

Wat tof, waar koop je die insecten?