Mijn vriend vond hem tuttig en de kleur paars niks. Nu twijfel ik of ik hem veel dragen, maar ik heb de kaartjes enzo er al afgerukt
Die lampen zijn echt prachtig, waar zijn ze van
Vind je dat zelf ook dan?
ik kreeg geen wow effect (ik heb truien die ik leuker vind staan), maar vond hem wel leuk genoeg om te houden en makkelijk te combineren
Gewoon lekker aan doen, je vriend hoeft toch niet elk kledingstuk fantastisch te vinden? Als jij het leuk vindt.
True
Leuk! Waar gekocht?
Ik denk van de lampjesfabriek. Heb zelf net zo’n lamp opgehangen maar dan met 5 lampen. Staat zo mooi, heel blij mee!
Yes!
Ik heb mijn spijkermat al een paar jaar!
Met het badje ben ik wel hard geinfluenced.
voor de shakti trend ppl
Heeft iemand in de omgeving van Utrecht zo’n mat waar ik op mag liggen even
Eén van de verjaardagscadeaus voor vriend: wij tweeën + zijn hondje geanimeerd in Rick&Morty stijl! Vind hem zo leuk geworden! Nu nog als poster laten printen en in een lijst doen. Iemand had dit een paar maanden terug ook hier gepost (thanks!) en vond het zo leuk dat ik het meteen had opgeslagen als cadeau idee. (Voor de geïnteresseerden: https://www.etsy.com/nl/listing/796771724/r-n-m-paar-portret-paar-portret?ref=shop_home_active_4&frs=1&crt=1)
Oh dit is heel tof, mijn man is ook Rick &Morty fan, goeie tip!
Ideaal ook dat je het digitaal krijgt want heb niet zulke goede ervaringen met dingen die van zo ver moeten komen via Etsy. Ik ga dit opslaan iig!
Goliathus Orientalis (man) in vliegende houding en in een insectenlijst
Titanacris Albipes (man) - wordt nog voor me ingelijst
Ennnn de volgende planten + potten:
Kleine Calathea Sanderiana
Haworthia Fasciata Concolor (gok ik)
Sansevieria Boncellencis
Wat tof, waar koop je die insecten?