W o a h dit ziet er ideaal uit. Kan het ook voor op de bank denk je? En waar heb je 'm gekocht?
Wehkamp
Nice.
Inclusief sterren plakkers op mijn tepels.
Ja hij kan ook op de bank, echt een super stevig ding. Ik heb hem op aliexpress besteld!https://nl.aliexpress.com/item/33011453642.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.5dc24c4dnfF7f2
🙋 Dat was ik. Fijn is die he? Heb hem al aan zoveel mensen aangeraden haha. Had eerst veel duurdere merken maar met deze foundation en concealer ziet mijn huid er tig keer beter uit dan met de veel duurdere merken
Temeraire is mijn favoriete boek ooit!! Veel plezier <3
Ah sad, ik wil liever niks bestellen van aliexpress ;-; Het ziet er wel echt geweldig uit
kringloopboek
Deze (wollen!) jas van Benetton via Vinted voor maar twee tientjes
Foto is van de verkoper. Jassen hebbie nooit genoeg.
Welke foundation en concealer? Heb het gemist!
Ik ben echt benieuwd naar jullie boekenkasten!
M’n vriend en ik willen deze trui al een poosje kopen. Hij is van Givenchy en nu tweedehands te koop voor 210 euro. Het is echt belachelijk veel geld, maar ook zo mooi om te hebben en normaal gesproken 2 keer zo duur. Dus voor jullie de vraag.
#yolo gekocht.
- Jeej
- Neen
0 stemmers
Ik zou het deels ook nog laten afhangen van het materiaal en hoeveel outfts ermee ik zo zou kunnen maken. Groetjes van iemand die dit jaar na 4 maanden twijfelen 80 euro heeft betaald voor een shirt van Acne omdat ze iets deden met een gothic magazine.
@Chiren die heb ik laatst ook gekocht en ze zijn nu mijn favo paar.
Het is niet mijn smaak (maar ik heb dan ook niet echt oog voor design/mode etc) maar willen jullie 'm samen komen om allebei te dragen? Dat vind ik een heel lief idee en zou ik dus om die reden doen