Show je laatste aankopen #5

Is hij van zijde of gewoon polyester? Want in het geval van polyester zou ik het echt niet de moeite vinden persoonlijk.

De stof is van 100% zijde. Polyester zou ik ook zeker niet overwegen haha. We willen hem inderdaad beide gaan dragen en als we een groter huis hebben dan komt hij te hangen op een paspop.

3 likes

Ik heb nee gestemd omdat toen ik het plaatje zag meteen dacht dat het van de Primark kwam. Toen ik daarna Givenchy en de prijs las dacht ik dus meteen ‘nee, niet doen’.

10 likes

86% van de stemmen zegt nee, maar we hebben hem toch gekocht. Dit stuk stond al zo lang op ons verlanglijstje :sweat_smile: designer kleding is een gezamenlijke hobby en we delen dus de kosten.

23 likes

Jas van de Monki
Hoop dat het waard is mijn No Buy na 10 maanden hiervoor eens te verbreken!

Iemand nog leuke tips om te combineren? Kom niet echter dan: zwarte/witte coltrui, grijze trui etc

6 likes

Ik denk ook dat het mijn favo gaan worden :heart_eyes: Nu zijn dat mijn glitter met vlammen docs.

2 likes

De hele set?

Misschien met een donkere spijkerblousje, een hemdje met een kantrandje? Iets met dierenprint.
Iets leverkleurigs, donkergroens, roestbruin, okergeel?
Een coltrui met een psychedelische print een romantisch blousje met bloemetjes?

image

Nee alleen jas! Twijfelde wel over set maar heb al 2 pakken vd Monki - je zou denken, makkelijk hup aantrekken maar doe het bijna nooit.

Oeh goeie tips

1 like

Eigen aanfoto zonder modellenmaat

56 likes

Hij staat jou wel echt beter dan het model

7 likes

Haha ah zo lief, dankje!

1 like

Staat je heel goed! Waar heb je hem gekocht?

Zalando! Merk is Wallis

1 like

Online wat besteld en dit is wat ik ga houden :upside_down_face:.

39 likes

Leuke laarzen!

1 like

Staat je goed! :smile:

1 like

Schoenen van Bronx en jurkje van H&M!

25 likes

54 likes

Ik ben verliefd op het eerste jurkje, staat je heel mooi! Waar heb je hem gekocht?

1 like

Kun je dit niet zelf maken in Photoshop en dan met behulp van strijkpapier op een shirt kunnen ‘plakken’? Zelf zou ik niet zo snel zoveel geld uitgeven voor een t-shirt met een print, omdat ik bang ben dat die print dan na verloop van tijd zal gaan vervagen of loslaten.

@Foucher, wat een mooie kleur!

1 like