Show je laatste aankopen #5

Waar is die zwarte pyjama van??

Die collectie is leuk. :smiley: Ik wilde graag de cape maar die is in mijn maat al uitverkocht. :stuck_out_tongue:

3 likes

Intimissimi. Het is deze: https://www.intimissimi.com/nl/product/long-sleeve_micromodal_jacket-CLD701+++019+L.html

2 likes

Deze knoeperd van een vintage ring😍 Opaal met smaragd en diamanten eromheen. Kadootje van mn oma.

86 likes

Wauw prachtig!

1 like

Hi allemaal, ik heb een code voor - 25% bij hipvoordeheb omdat er iets niet klopte bij mijn bestelling, mocht iemand deze willen hebben dm me even!

Ja die cape was ook zo leuk!

Wat een mooie jurk zeg!

1 like

Ik kende het merk eigenlijk niet? :speak_no_evil:
Maar ben door deze collectie wel heel erg benieuwd naar hun reguliere collecties

1 like

Van Nick Cave’s vrouw toch? :smiley:

3 likes

Holy shit dames is dit het merk??

Zijn jullie zo rijk of ik zo skeer?

2 likes

Ik koop maandelijks daar een jurkje.

Nee, ik heb er niks van maar ik vind die stijl wel ontzettend gaaf. En als ik per se zou moeten trouwen doe mij daar maar een jurk van.

1 like

Florence is ook een gewoon een godin ze mag dan wel komen optreden als ik ga trouwen. :heart_eyes:

4 likes

Ooo dankje hahah veel beter

o my godddd :heart_eyes:

1 like

Deze body van &otherstories

Lafff de kleur

11 likes

Ik heb het inmiddels binnen en gepast. Vind de pasvorm bij mij een beetje meh, had het rokje in meerdere maten besteld, maar degene die bij mn heupen goed zit aan de bovenkant weer te los, het jasje zit de ene maat wel mooi aan maar beetje strak om de schouders als ik mn armen strek, en de grotere maat staat weer heel baggy. Als je een lichaam hebt wat een beetje volgens standaard verhoudingen is raad ik het je aan, met een zandloper of ander afwijkend figuur is de pasvorm niet optimaal helaas. Wel jammer want hij is wel echt leuk

Wat een sjieke pyjama’s (haha 2/3)!! Zeker goed excuus, hopelijk is de ingreep goed gegaan! Sterkte met herstel!

1 like

Ook een skere variant van The Vampire Wife gekocht:

En nog wat extra’s voor m’n kleine plantnursery:
1366828

8 likes

Typisch gevalletje staat leuk op een model en leuk met het passen, maar wanneer ga ik het dragen? Voor mij althans. Het staat je goed hoor, ga je het afrekenen?

2 likes