Ohhh zo mooi, waar heb je deze gekocht?
Besteld heb nog nooit dr Martens gehad dus heel benieuwd! Op rekening besteld dus scheelt weer als ik het niks vind haha.
Heb deze Rouje laarzen net besteld (gedeeltelijk gekregen, m’n ma heeft meebetaald als cadeau voor m’n verjaardag) en ik kan echt niet wachten tot ik ze binnen krijg. Wacht er al 2 maanden op
Spiegelset van Housewolf voor het toilet of ergens anders in huis
En super warme sloffen om deze quarantaine-winter door te komen (Shepherd Emmy)
Shit, nu wil ik die ook.
waarom mogen de eendjes er niet bij
Wie moet dan haar rug wassen met die groot uitgevallen afwasborstel?
De fotograaf
Als je het geld hebt om te missen, doe het. Ik heb vorig jaar een soortgelijke laars van ze gekocht en heb ze de hele winter gedragen en draag ze nu ook weer volop. Ze zijn super veelzijdig en daarnaast ook tijdloos.
Ik ben eigenlijk op zoek naar camelkleurige boots in dat model. Jouw kleur is ook mooi om met bruintinten te dragen. Als ze er begin december nog zijn dan koop ik ze.
Ik wil oooooooook
Ik ben zo dik en groot dat er helemaal niet veel water bij hoeft en toch zit ik nog goed in een warm bad. Mijn beste aankoop van 2020.
Oeh dat klinkt heel goed! Heb goed gekeken naar de geurnoten (of hoe noem je die bij een kaars hahaha) en deze spraken mij erg aan.
Ja same!! Zit er nu in en het is zo comfortabel!
Ik vind een zwart exemplaar eigenlijk wel heel chique. Alleen nog een gouden handvat.