Show je laatste aankopen #5

Action spuitbus :smiling_face_with_three_hearts::rofl:

5 likes

Vond ik ook! Plus, ik hoef nu ook geen fortuin uit te geven aan mooi gekleurde bath bombs want de kleur zie je toch niet… Vriend is et er niet mee eens, hij denkt dat ik em minder goed schoon ga maken :joy:

3 likes

Ik had een Sezane bon gekregen en daar heb ik net deze rok en trui van gekocht. Die gaan goed staan bij de rode Rouje laarzen :smile:

64 likes

Binnenkort voor een kleine ingreep naar het ziekenhuis en dat in combinatie met thuiswerken was een goed excuus voor zachte pyjama’s.

31 likes

Oh wauw die rok :heart_eyes:

1 like

Wat is er mis met zijn handen. :devilish: Liefde is schrobben.

@NothingAboutSam binnenkort dan wel een outfitfoto posten hoor met die geweldige items. :slightly_smiling_face:

1 like

Haha, nou hij was heel erg anti-bad om te beginnen :grin: . Ik wilde eerst een tubble maar daar had ie echt zero vertrouwen dat ik het niet nat in een hoekje zou laten beschimmelen.
Dus dit is mijn badje.

3 likes

Ik heb dus ook niks met badderen. Ik heb hier in het ouderlijk huis een bad maar ik gebruik het alleen om snel mijn haar te wassen en/of andere dingen met de hand te wassen. Wel een keer een vriend getracteerd op een pizza toen we op vakantie een bad hadden. Hij was zo blij met dat bad en had honger toen had ik maar even gauw een pizza gehaald. :joy:

Nee, meen je! Ik heb hem ook besteld door @Clo en vandaag binnen gekregen, maar zonder korting :frowning: Balen! Had ik maar later via de app besteld…

Ah das jammer idd! De korting is inmiddels ook al weer afgelopen, maar ik zag het gisteravond toevallig.

1 like

Wauw heel mooi! Nu wil ik die enkellaarsjes :scream: :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Lululemon align high rise via uw

11 likes

Haha ik ook! Maar keuzes helaas :joy::sob:

So hey! Wat een lekkere warme stof joh! Dat maakt het idd dan wel weer goed :smile:

2 likes

Ik wil zo ziek graag dat badje

2 likes

@anon76889665 en iedereen die het badje heeft: koelt het water niet heel snel af?

1 like

Nee ik zit er wel minimaal een uur in!

Geinfluenced door @Clo :heart_eyes: :star_struck:

32 likes

Oeeh mooi😍 Hoe heet deze versie?

Nee, ik zat er net 2 uur in (don’t judge) en ik heb 1x wat heet water toegevoegd. Het helpt dat zo’n bad niet van steen of metaal is qua temperatuur.

3 likes