Show je laatste aankopen #5

Holy shit dames is dit het merk??

Zijn jullie zo rijk of ik zo skeer?

2 likes

Ik koop maandelijks daar een jurkje.

Nee, ik heb er niks van maar ik vind die stijl wel ontzettend gaaf. En als ik per se zou moeten trouwen doe mij daar maar een jurk van.

1 like

Florence is ook een gewoon een godin ze mag dan wel komen optreden als ik ga trouwen. :heart_eyes:

4 likes

Ooo dankje hahah veel beter

o my godddd :heart_eyes:

1 like

Deze body van &otherstories

Lafff de kleur

11 likes

Ik heb het inmiddels binnen en gepast. Vind de pasvorm bij mij een beetje meh, had het rokje in meerdere maten besteld, maar degene die bij mn heupen goed zit aan de bovenkant weer te los, het jasje zit de ene maat wel mooi aan maar beetje strak om de schouders als ik mn armen strek, en de grotere maat staat weer heel baggy. Als je een lichaam hebt wat een beetje volgens standaard verhoudingen is raad ik het je aan, met een zandloper of ander afwijkend figuur is de pasvorm niet optimaal helaas. Wel jammer want hij is wel echt leuk

Wat een sjieke pyjama’s (haha 2/3)!! Zeker goed excuus, hopelijk is de ingreep goed gegaan! Sterkte met herstel!

1 like

Ook een skere variant van The Vampire Wife gekocht:

En nog wat extra’s voor m’n kleine plantnursery:
1366828

8 likes

Typisch gevalletje staat leuk op een model en leuk met het passen, maar wanneer ga ik het dragen? Voor mij althans. Het staat je goed hoor, ga je het afrekenen?

2 likes

Hoe vind je de kwaliteit van de cape?

Ik ben altijd een beetje voorzichtig met samenwerking van de H&M want meestal vind ik het dan in het echt vet tegen vallen. Alleen met Kenzo overtroffen ze zichzelf.

1 like

Thanks! Hij is echt heeel mooi, maar kan het helaas niet aan mezelf verantwoorden om een pyjama van €60 te kopen :frowning:

Haha de sjieke pyjama’s zijn een soort compensatie voor de joggingbroeken en leggings waarin ik al maanden leef omdat toch niemand de onderkant van mijn outfit ziet :thumbsup:. Maar lief van je, thanks!

De sale is meestal wel de moeite waard dus zou die dan zeker even in de gaten houden! Dan wordt hij alweer wat betaalbaarder.

1 like

Ik heb deze jurk van The Vampire’s Wife ook nog irl geprobeerd, maar met grote billen echt een no go - prachtige fit verder maar je kan de helft van m’n reet bekijken. En dit is maat 42 :sweat_smile:

27 likes

Ik vind het onverstandig om nu alleen daarvoor naar de binnenstad af te reizen dus ik wacht wel dat iemand het weer terugstuurt naar de H&M. Maar dat weet ik dat uiteindelijk wel mijn slag moet slaan :wink:

Is dit DE grote samenwerking van H&M? Ik heb niet gevolgd met welke designer H&M dit jaar samenwerkt.

(Ik wacht nog steeds op Sabyasachi x H&M)

Nee ik denk gewoon een tussendoortje.

2 likes

Omg ik heb misschien wel mijn meest burgerlijke aankopen ever gedaan, maar verheug me nu al op morgen als ze bezorgd worden :hugs:

Kärcher sc3 stoomreiniger :raised_hands:t3: (Geinfluenced door het forum)
image

En de Kärcher f5 automatische dweil :sunglasses: (Bedankt voor de tips en ervaringen!)

14 likes

En ik ben voor deze gegaan. Maatje groter genomen dan normaal omdat ik hoop dat m’n kont er dan niet onderuit komt. Aan de posts hierboven te zien is dat geen slecht idee geweest

12 likes