Die broek heb ik ook, zit super chill en mooi bij mij
Ik draag ze vooral met hardlopen (en ook wel normaal wandelen maar dan kom ik niet goed uit qua was haha), voordeel is dat je geen blaren/likdoorns krijgt, geen last van wrijvingen door naden etc. Ik loop er marathon op lopen zonder blaren zeg maar. Het loopt natuurlijker omdat je tenen zich spreiden en ze allemaal in hun eigen vakje zitten.
Niks moet, maar ik vind ze echt veel fijner dan normale sokken; maar ik loop in voorjaar/zomer/begin najaar ook buiten op barefoots (vaak op die vibrams, met ook teenvakjes)
Ik kreeg van mijn teensokken juist veel last van blaren. Misschien een verschil in kwaliteit, toen alleen gekocht voor de leuk
Ja, dat denk ik kwaliteitsverschil, want gezien de afstanden die ik erop afleg zou ik anders echt wel al blaren moeten hebben. Deze zijn trouwens ook niet goedkoop voor sokken (voor elke andere sok zou ik het geld niet neerleggen) en zijn ook wel echt speciaal ontwikkeld voor hardlopen & ultra(trail) en ze hebben ook speciale voor wandelen (daar heb ik 1 paar van)
ik heb slechts 1 vraag; krijg je je tenen er direct in of moet je ze helpen. als ik mijn kromme tenen zie dan denk ik; die komen er nooit in zonder hulp
Ik moet soms beetje helpen met de handen zodat alle tenen op juiste plek komen en mijn tenen zijn recht zat. Dat is ook wel logisch want zijn sokken toch? Maar ook kromme tenen komen er wel in, beetje oefening en dan gaat het steeds vlotter
Haha, straks begin ik hier een tenensokken trend
alleen maar omdat ik er als duursporter in geloof
hahahah ik heb werkelijk geen idee hoe die dingen werken, in mijn hoofd bezorgt het een kronkel. handschoenen voor je voeten idee. hahahaha
Je had mij al bijna geinfluenced na je post dat je er geen blaren van krijgt enz. maar toen zag ik de prijs
Misschien moet dat product maar worden opgenomen in het FF kerstpakket samen met het badje, spijkermat, trui, parfum geurkaars etc en natuurlijk een Dyson stofzuiger éééééééééééén glittermondkapje.
/edit
Ik had die sokken vroeger ook, maar dan met regenboogkleuren. Die waren heel hip en goedkoop, maar zaten verschrikkelijk. Je kon wel je teenslippers gewoon aan.
en een glitter mondkapje!
Die had ik ook hahaha
Leuke broek! Met wat voor schoenen combineer jij dat? Ik ben in de winter een laarsjes persoon en daarbij kunnen die 7/8 lengtes niet echtb
Ja, die prijs he, zoals ik al zei; normaal zou ik nooit zulke dure sokken kopen, voor mij is het het waard. Het is ook hele andere kwaliteit dan die regenboog van hierboven.
Precies deze, ja. Van de markt!
Jaaaa ik had deze ook in mijn alto fase en die droeg ik dan bij voorkeur onder een schots geruit plooirokje .
Haha ik zag het ook op insta langskomen, ik hou alleen niet van DIYen en wel van geld uitgeven dus ik hou het maar bij die van hay