Show je laatste aankopen #5

Geheel in stijl thuiswerken

15 likes

Ik heb m door jou net ook besteld! Love dit topic :smile:

2 likes

Een bureau/tafeltje om vanuit mijn bed te werken. Ge-wel-dig

44 likes

Ik heb ook een shakti mat en ik val er heel vaak op in slaap! Weet niet of het echt veel doet met mijn rug verder maar het voelt iig heel chill

1 like


Twee keer voor moi en le boyfriend

41 likes

W o a h dit ziet er ideaal uit. Kan het ook voor op de bank denk je? En waar heb je 'm gekocht?

Wehkamp

1 like

Nice.
Inclusief sterren plakkers op mijn tepels.

6 likes

Ja hij kan ook op de bank, echt een super stevig ding. Ik heb hem op aliexpress besteld!https://nl.aliexpress.com/item/33011453642.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.5dc24c4dnfF7f2

2 likes

🙋 Dat was ik. Fijn is die he? Heb hem al aan zoveel mensen aangeraden haha. Had eerst veel duurdere merken maar met deze foundation en concealer ziet mijn huid er tig keer beter uit dan met de veel duurdere merken

2 likes

Temeraire is mijn favoriete boek ooit!! Veel plezier <3

1 like

Ah sad, ik wil liever niks bestellen van aliexpress ;-; Het ziet er wel echt geweldig uit

Ik ben weer een rib armer, maar volgende week wel de nieuwe iPhone :tada:

32 likes

kringloopboek

8 likes

Deze (wollen!) jas van Benetton via Vinted voor maar twee tientjes :smiling_face_with_three_hearts:
Foto is van de verkoper. Jassen hebbie nooit genoeg.

37 likes

Welke foundation en concealer? Heb het gemist!

image

image

7 likes

Ik ben echt benieuwd naar jullie boekenkasten!

1 like

M’n vriend en ik willen deze trui al een poosje kopen. Hij is van Givenchy en nu tweedehands te koop voor 210 euro. Het is echt belachelijk veel geld, maar ook zo mooi om te hebben en normaal gesproken 2 keer zo duur. Dus voor jullie de vraag.

#yolo gekocht.

  • Jeej
  • Neen

0 stemmers