Ah super jammer. Same here dus dan ga ik m niet bestellen. Wel jammer hoe vaak dit soort dingen dan niet goed passen!
Veel plezier ermee! Ik aas nog op hun tapijtreiniger door alle verhalen van het forum over zo een ding wat je bij de gamma oid kan huren.
Ik heb wel een netpanty maar ik twijfel ook nog of ik er nog een moet halen
Ik heb mijne gister kapot gemaakt per ongeluk dus waarom ik er niet sowieso een heb gehaald snap ik nu ook niet meer
Die zwarte pyjama is echt zo mooi inderdaad jammer dat ie zo duur is
Tell me more tell me mooore
Ook bij de bijenkorf te koop in dezelfde kleur als hierboven, maar is wel duurder (geen idee waarom).
Omg m’n huishoudelijke hart gaat hier sneller van kloppen
Houd de website van de blokker ook in de gaten! Ik heb er uiteindelijk 38 euro voor betaald via blokker! De prijzen variëren per dag en tijdstip
Edit: oeps haha. Voorheen kostte het 63 euro dus vandaar mijn bericht. Zie nu dat ie bijna net zo duur is als bij de blokker destijds.
Dat shirt! Waarvan?
Ik zei tegen mn man Hey zal ik deze kopen?
En nu is er een voor hem en een voor haar onderweg
Dit is zo satisfying
Vraag me wel af wie hier ooit 91 euro voor zou gaan betalen
Er waren nieuwe kleuren uit, en had er net te weinig om goed uit te komen met de was, dus paar gekocht (ik ben veel te blij met deze sokken trouwens):
Puur uit interesse: wat is er zo fijn aan (deze) teensokken? Moet ik dit ook hebben?
En draag je dit voor wandelen/sport, of gewoon ook op dagelijkse basis?
Vond ik ook! Ik had al een aantal (meng)kommen, vergiet, etc. die je een soort van in elkaar kan stapelen, maar dat is niet zo uitgemeten als dit natuurlijk. Dit is echt een space saver en ben er ook heel blij mee